Gå til innhold

Avhengig av kaffe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driker ihvertfall tre kopper om dagen. Gjerne også te innimellom (det er jo koffein i te også). Kan dette påvirke fruktbarhten? Kjenner at det sitter langt inne å kutte ned på kaffe, ihvertfall når jeg har vært prøver så lenge. Må jo leve litt som vanlig også, og gjør ikke noe annet gærent :)

Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Julie håper
Skrevet

Hei! Jeg er også glad i kaffe, dvs jeg drikker iskaffe, kaffe latte ol. Har også vært litt bekymret for koffeinmengden når jeg nå prøver å bli gravid (el er gravid?). Har lest at 1-2 kopper om dagen når man prøver er ok. Men snakket med gynekologen min på telefonen i dag. Han spurte hva jeg vanligvis drakk pr dag. Jeg sa 3 kopper - og det sa han var helt ok! Jeg har redusert til ca 2 kopper v prøveperiodene. Sikkert ok om man klarer det. Men ifølge legen så var det altså greit med litt mer. Ha en god dag :-)

Gjest Julie håper
Skrevet

Ops...fant helt annen informasjon på nettet nå. Ble uttalt at koffein ikke var bra når man skal bli gravid. Og heller ikke bra i graviditeten. Altså: At man burde holde seg helt unna koffein som prøver og som gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...