Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Går å drømmer om at min kjære samboer skal fri til meg. Så i mellomtiden kan jeg drømme meg bort i andres historier:)
påtjukken Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 ja har drømt om da ei stund eg og, men hadde aldri trodd han skulle fri på den måten han gjorde:) me var på konsert med vassendgutane (mine favoritter:)) å han va jo litt vekke, men reagerte ikkje noe på det så eg bare sto fremme med scenen å digga musikken eg... så ble det pause, og eg gikk ut for å ta meg en røyk, og fant plutselig ingen eg var med.. så da gikk eg inn igjen å såg etter dei. det fant eg fetteren til forloveden min, så me gikk i baren for å kjøpe oss noe drikke.. plutselig hører eg "kan Susanne .......... komme opp på scenen?", så eg begynte å gå mot scenen, men ingen ville slippe meg frem for dei ville se, og trodde ikkje på at det var meg dei ropte på.. så kom min kjære opp på scenen og ropte på meg, så da skjønte folk at det var meg så eg fikk komme opp på scenen:) der fortalte han kor mye han elsker meg, og vil dele hele livet med meg, så gikk han ned på kne... eg var helt sjokka, men klarte å si ja selfølgelig:) føles virkelig ut så en drøm:) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå