Gå til innhold

Noen som har vært til akupunktur mot kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig kvalm hele dagen og spyr 1-4 ganger hver dag. Men selv de periodene jeg ikkec spyr er jeg dritkvalm.

Noen som har vært til akupunktur mot kvalme?

Hvem har dere vært hos?

Jeg bor i Stavanger/Sandnes, noen tips å gi meg i det området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt verd å prøve! For min del hjalp det lite, men har slitt med ekstrem kvalme. Akupunktøren sa det er forskjellig, noen hjelper det lite, andre er i full fart etterpå :) Fikk noen nåler mot at jeg fikk slappe av litt også, det var kjempe deilig!

Bor i bergen så har ikke oversikt over stavanger/sandnes. Jeg søkte på "akupunktur bergen" på google å fikk en liste der ;)

Skrevet

Enig med ceciliee - er absolutt verdt å prøve. Meg hjalp det veldig, 3 ggr så var jeg bra:) Bor i Trondheim, så kan dessverre ikke svare for Stavanger/Sandnes, men jeg ble anbefalt en akupunktør av min jm. Kan være din jm også vet om noen du kan gå til.

Lykke til:)

Skrevet

JA! Det funket som bare det på meg, og jeg har hørt fra flere leger at det er medisinsk påvist at det har en positiv effekt på svangerskapskvalme.

Bor i Kristiansand og ble henvist til en lege som utfører akupunktur, og har ikke betalt et rødt øre fordi det var svangerskapsrelatert. Og når en lege utfører aku'en går det inn under Staten:-)

Jeg har bare vært plaget de første tre månedene, men hadde ikke klart meg uten akupunkturen. Gikk annenhver eller tredjehver dag, litt ettersom hvordan jeg følte meg. Var alltid dårlig når jeg kom, og alltid sulten som en ulv når jeg dro derfra!

Er utrolig redd for nåler, men kjempe-takknemlig for at de virker!

Håper det virker for deg også - sjekk ut om ikke det er noen leger i området ditt som også har aku-utdannelse:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...