Gå til innhold

hva slags julekalender har dere til baran i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere 'flinke' og kreative og lager egne eller kjoper dere de 'ferdige' i butikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Pakkekalender som jeg har laga

- Cars sjokoladekalender

- Sjokoladekalender som han har fått av svigers

Skrevet

Har ikke kjøpt enda, men skal faktisk ut å kjøpe gaver nå :) Skal ha en gavekalender i år. Hjemmesnekret, men veldig enkel :)

Skal bare henge en snor fra den ene veggen til den andre, nesten i takhøyde, og henge opp 24 små gaver i klesklyper e.l. :) Innpakket.

Men skal ha en billig sjokoladekalender også da.. Sånn 10-kroners (forhåpentligvis uten mark....).

:)

Skrevet

...det skulle selvsagt stå til BARNA! he-he

Oi - 3 kalendere. Til 1 barn el 3?

Skrevet

Mark??? Fortell....har noen hatt mark? Hvilken? Vi er nye her i Norge m?jungelen av julekalendere.

Skrevet

Flink og flink.

Jeg har vært så "dum" å begynne med gavekalnder til barna, så nå halser jeg rundt for å finne 72 kalendergaver, i år igjen. Det var ikke snakk om at de ville ha sjokoladekalender i år, for det var ikke noe koselig.

Skrevet

Gutten på 5 har fått lego City kalender, også har begge (1,5 og 5 år) Jul i Blåfjell-kalenderen sammen, den som skal gå på tv i år. Er dårlig med hjemmelaga pakke-kalender her i gården, kjøper heller dyrere julegaver og flere ting i julestrømpa:)

Skrevet

He, he. Har ikke opplevd det selv altså, men mange av disse "billige" sjokoladekalenderene kan ofte ha ligget lenge på lager, og er du ekstra uheldig kan noe av sjokoladen ha blitt litt hvit...!

Men nå skal det være sagt at jeg har selv aldri opplevd det, og ikke er jeg så kresen heller. Så lenge jeg ikke blir syk... :) He, he.

Sjokkis er bare så godt, så jeg og sambo skal også ha en hver :)

Ikke vær redd. Bare kjøp den du synes ser finest ut du. Jeg kommer sikkert til å kjøpe på Rimi eller noe :)

Skrevet

Ups... Svaret mitt kom over dette innlegget ditt..... :)

Skrevet

Jeg lager alltid pakkekalender til barna. I år er jeg spesielt fornøyd, har vært ferdig i en uke allerede!! Kom over en haug med Little Pet Shop figurer brukt på finn.no, de er nå pakket inn i ørten små papirposer. Mellomste-snuppa har bare et par figurer fra før, men har bygget seg et stort hus av en pappeske, nå blir det stappfullt der inne! :o)

Til den eldste har jeg kjøpt scrapbook-kit på Clas Olsson, det er delt opp i passende små pakker.

Minsten får noen Little People figurer, hårstrikker og pakker med rosiner om hverandre, hun er nok lykkelig uansett. :o)

Kjenner at jeg gleder meg til å se gleden hos barna når de åpner, jeg elsker jula!!!!!

Skrevet

Jeg må skryte av meg selv for jeg har brodert en kalender tilø sønnen min. Og det blir selvfølgelig en pakkekalender:)

JEG ER FLINK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...