*Troika* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei, Er det noen som har vært på Ultralydklinikken i Sandvika for 3D? Hva synes dere? Fikk dere mange bilder/levende film? Bra kvalitet? Prøvde Majorstuklinikken sist svangerskap, men var IKKE fornøyd! Dårlig bilder og dårlig service!
Mars11 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Vi var på 3D i Sandvika. Var veldig fornøyd:) Jenta vår var ikke helt samarbeidsvillig, lå med ansiktet inn mot min rygg og ville ikke forandre stilling. Etter en stund ba han oss om å ta en 10 minutters pause - gå ut å kjøpe en brus og sjokolade samt bevege litt på oss. Da vi kom inn igjen hadde tulla forandret stilling, og vi fikk se ansiktet også. Vi kunne også se at hun sugde på stortåa si:) Var inne over tiden vår, så de som kom etter oss måtte vente ca 10 minutter. Vi fikk med en dvd med både bilder og korte videoklipp. Ca 4 av de beste bildene fikk vi også med på papir. Vi var veldig fornøyd og synes absoultt det var verdt pengene:)
Mars11 Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 PS. Glemte å skrive at de IKKE anbefaler at man drikker brus/ spiser sjokolade før UL. Da kan babyen røre for mye på seg, slik at man egentlig ikke ser noen ting... (vi spurte nemlig om vi burde gjort dette før vi kom, og svaret var entydig NEI).
*Troika* Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 ÅÅÅ er det ikke herlig???? Helt utrolig å se de så "virkelige":) Hvilken uke var dere i?
Mars11 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 I uke 27+2. Jo det var helt utrolig! På nettsidene sine anbefaler de ca uke 28 for "best resultat".
*Troika* Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 Takk for svar:-) Skal jammen bestille tid:-)
lykkelig78 Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Vi var på 3D ul i sandvika da jeg var 28+1 og jeg henger meg på "baby-des08" Vi var så utrolig fornøyd. Fikk se vesla på skikkelig stor skjerm, og han gjode alt han kunne for at opplevelsen skulle bli stor for oss! Vesla hadde hånda forran det ene øyet nesten hele tiden, men etter at jeg gjorde litt krumspring på benken, tok hun hånda ned. Vi så faktisk at hun kom til å få de samme bollekinnene som meg, Så er skikkelig spent på om vi kan se likhetene når hun kommer ut også. Det var i tillegg hyggelige lokaler og han som tok ul var hyggelig! Vi fikk også en DVD med masse snutter og bilder pluss 4 bilder printet ut! Vil virkelig annbefale deg å dra dit!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå