Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 ... jeg fikk åpnet igjen ved å stikke en saks inn i nøkkelhullet og vri om. hørte på litt småredde ynk innimellom.. Han sto i døråpningen og tittet ut - med et beskjedent blikk som sa: HEI MAMMA!! Daniel, du må ikke låse når du er på badet. Det blir så vanskelig å låse opp igjen, også blir du så redd. Det kan være farlig.. Han så bare ned i gulvet.. Jeg hang nøkkelen opp på en spiker utenfor badet og nå har jeg en unge som HYLER av SINNE!!! Mamma, mamma!!!!!!!!!!!! Låse, jeg!! LÅÅÅSE!!!! *hjelp er det mulig???*
Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hehehe.. Ja, det er utrolig! De lærer det de vil lære...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Haha, ja de gjør det ;o) Tålmodighet er en dyd innimellom - nå får jeg for n`te gang forklare hvorfor HAN ikke kan låse med nøkkelen, som han sier...
Masaili <3 Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jenta mi lærte på den harde måten den sommeren hun fylte 3 år. Vi var på ferie til sverige og på turen mot stockholm overnattet vi på en campingplass i Charlottenberg. Der var det sånn "ytterdørlås" på soverommet der vi skulle ligge, og etter hun la seg vred hun om låsen, og fikk panikk!!! Det verste var at campingen ikke hadde nøkkelen til døra, og de måtte ringe låsesmed for å få henne ut. Vinduet var lukket, og det fikk hun jo ikke opp, og hun var for redd til å klare å låse opp døra igjen. Hun satt der vel i 30-45 min alene stakkar, mens jeg satt utenfor og prøvde å berolige henne. Hun var tilslutt helt hysterisk da vi endelig kom oss inn... Dette husker hun godt enda (1,5 år etter), så hun låser aldri en dør mer, men vi har ikke nøkler i do eller baddøra, for jeg er redd de låser seg inne!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 Å - hjelpe meg! ( Stakkars lille Og stakkars deg, måtte vel være helt fra deg du også... Jeg og broren min stengte oss inne på badet når vi var små. Og det var bare sånn rar lås, kan ikke forklare for... Jeg var så lita! ¨ Men, vi klarte ikke å åpne opp og det var ikke noe ekstranøkler. Pappa hentet motorsaga han.... Husker så godt at jeg og broren min sto sammenkrøket inni dusjkabinettet, mens han fikk "åpnet" opp døra. hehe Uffameien!
Trouble Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 hehe... ikke lært han mao Da gutten min var 2 år klarte han å låse meg ute av leiligheten... skulle bare rett utenfor med en bosspose og hørte plutselig klikk.... Da sku du sett en mor som ble stresset!!! Han klarte selvfølgelig ikke å låse opp igjen... hadde heldigvis ett soveroms vindu som stod litt på gløtt så nabogutten klarte tilslutt å dirke det opp etter en times tid. Hadde da hørt småen hylskrike en god stund men ble etterhvert stilt.. Fant han sovende i gangen oppetter døren Siste gangen jeg gikk ut med bosset uten nøkkel med meg, men han gjorde det aldri igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå