Leen Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 utrolig hvor vanskelig det skal være å få tak i en sånn brukt. Har fått den anbefalt. Noen med erfaring med denne type sele? Vurderer å kjøpe en annen type, men ikke hvis denne er så mye bedre enn de andre...
maiprinsen Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 hei! Vet ikke om denne er så mye bedre enn andre, for jeg har ikke prøvd de andre, men jeg er kjempe fornøyd med min ergobabycarrier. Brukte den senest isted når prinsen og jeg var ute å luftet oss. JEg kan anbefale den. Men skal du bruke den til baby under 4mnd må du huske å bruke spebarnsinnlegg, koster rundt 200kr nytt. Fordelen her er at babyen ligger inntil deg, uten belastning på hoftene og ryggen dens. Noen den ikke får i f.eks bb.sine seler. Lykke til på jakten!!! PS! Ergoen kan du bruke i mange år til barnet, tar lang tid før de "vokser" ut av den.
Bunnies by night Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Sjekk ut manduca men den kan vel i likhet med ergo være vanskelig å få tak i brukt:)
Bunnies by night Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 her er forøvrig en link http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258
freebird Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Patapum selen er av samme type, men noe billigere enn Ergo såvidt jeg vet, så den går an å kjøpe ny. Jeg har brukt den selv på en to-åring, det gikk kjempe fint, så du kan ha den lenge.
Surrehaude med to tette Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 hei hei. Skal selge min ergo:) Pent brukt til kun ett av barna. Med belteforlenger. Den er indio farge.
Leen Skrevet 25. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2008 hvor mye skal du ha for den da? Og hva er det for en farge egentlig...
Leen Skrevet 25. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2008 hehe...følte plutselig innelgget mitt kunne oppfattes frekt...det var ikke meningen ihvertfall. Prøvde å finne fargen på nett, men fant den ikke.
Surrehaude med to tette Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 den er lys blå/blå. Veldig fin farge med sovehette. Sovehetten er beige med sommerfugler på. tenkte 450 for den. Kjøpte den fra babyslynga. Så hvis du går inn på www.babyslynga.no så ser du dem der:) Er jo ikke sikkert du trenger belteforlenger da men jeg har ei brei ræv;)
Leen Skrevet 25. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2008 fant den ikke der jeg...men den høres veldig fin ut...har en liten jente jeg da, men det gjør jo ikke noe om den er blå...jeg har sendt deg en pm...vi kan fortsette der....
krokofant666 Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 jeg har også ei som jeg har brukt kanskje 2 ganger. Den er svart og beige. Kjøpt for 2 år siden. Fant du at det ikke helt var noe for meg.. Så nå ligger den her i et skap. Faktisk glemt den ut til jeg leser her på nettet at noen vil ha..
Leen Skrevet 25. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2008 ja, der kan du se... har sendt deg en pm...
Nattinatta Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 en slik ergo sele.... er det slik du må knyte på deg? Eløler er det klips, og du setter barnet rett oppi?
Gjest Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Du klipser, putter ungen oppi og bærer i vei Veldig kjekt.
Nattinatta Skrevet 25. november 2008 #15 Skrevet 25. november 2008 kjekt! Send meg en pm, hvis noen vil kitte seg med sin!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå