pia*fødeklar* Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 jeg fikk ul tidlig i foorige svangerskap, i uke 9 og uke 12. begge var utvendig
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg hadde ultralyd i uke 6, 8, og 13. Alle disse var innvendige! Gynekologen sa at de fint kunne ta innvendig frem til uke 14-15, men at dette var noe hver enkelt lege fant ut av
PrøvLykken Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Da får jeg vel bare vente og se! Er litt nervøs, så føler jeg trenger å være forberedt... Takk for svar!
septemberpiken Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Jeg tok utvendig når jeg var 12+6, men legen sa at om vi ikke så godt nok, så tok vi bare innvendig i stedet. Fikk veldig mye dårligere bilde enn på innvendig (uke 10), men så jo at den lille hadde det bra, og det var jo det som var det viktigste.
Kristinanutten Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Jeg var på UL i uke 12, og de tok både innvendig og utvendig UL. Lykke til!
Elviraen Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 innvendig gir sinnsykt mye bedre bilder enn utvendig da, og det er ikke noe å grue seg til, det er ikke som en undersøkelse hvor du ligger med beina spredt liskom, bare en litev stav de putter inn, du merker ikke noe til det!! Lykke til!!
Thea841 Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Jeg har vært på fire ultralyder som har vært innvendig. Når det er tidlig ultralyd får man som sagt mye bedre bilder.
mortilgutt Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 Var på veke 12-ul i går, og då var det utvendig. han vurderte ikkje innvendig. Det er sikkert forskjell på gyn. Fekk med meg dvd og bilete. Det var fantastisk å sitje heime i sofaen med mannen min og sjå den litle. Han (ungen) ville helst sova, men gyn vekte han han fleire gonger og då strekte han føtene heilt ut......alt dette skjer inni meg utan at eg kjenner det. Det er fantastisk!!! Ul er ein fantastisk oppleving så du gløymer om det er utvendig eller innvendig.....Det du får sjå er overveldande så du gløymer alt anna!!! Lukke til! .....Eg kan godt gå for deg.....hehe
PrøvLykken Skrevet 26. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2008 Da er UL gjort, alt var bra! En helt fantastisk opplevelese! Det ble bare innvendig. Men det var ikke ekkelt, selv om jeg alltid gruer meg til sånt. Hun var kjempe avslappet og det var som det var det mest naturlige i verden. Og det var helt deilig å se den lille!
mortilgutt Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 Ååååå...så deilig!!!! Det er fantastisk!!!!!!!
karka<3apriltulle<3overtid Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 Ja, er det ikke herlig å kunne få se disse vakre små Vi skal på privat UL i ettermiddag for å forhåpentligvis se kjønn på lillegull Gleder meg masse :) Er 20+2. Kos deg videre med graviditeten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå