Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg er så lei av jobben min, dvs jeg har sånn angst for å gå på jobb hver dag. Har ikke så godt forhold til arbeidsgiveren min, det er dårlig kommunikasjon oss mellom, og det er mye jeg er misfornøyd med (blant annet får jeg ikke ta ut ammefri når jeg vil, jeg må ta alle seinvaktene uten å ha noe jeg skulle sagt, de gir meg dårlig samvittighet hvis jeg er borte pga min eller barnet mitt sin sykdom, osv.). I tillegg føler jeg meg ikke på bølgelengde med de andre i det hele tatt, og snakker minimalt med dem i løpet av en dag, noe som gjør hele jobben veldig ukoselig. Resten av gjengen er veldig sammensveiset, og jeg føler meg veldig utenfor. Det er en liten arbeidsplass. Nå klarer jeg snart ikke mer, jeg sliter med angst og depresjon, og har i tillegg fått veldig vondt i ryggen. Det er en fysisk krevende jobb, så jeg merker at jeg sliter mer og mer med de oppgavene jeg har. Men jeg gruer meg sånn til å fortelle det på jobb, for jeg vet at de blir sure. Så jeg tenker og tenker, og lurer på hva som er lurest å gjøre.. Enten kan jeg si opp, men det har jeg ikke råd til uten å ha fått en ny jobb først (jeg driver og søker på andre jobber, men det er ikke lett å få noe, og hvis jeg sier opp selv har jeg jo ikke krav på dagpenger heller), ellers kan jeg snakke med legen min og høre om hun kan vurdere sykmelding (men det vil jo ikke se bra ut i søknaden til en ny jobb), eller jeg kan prøve å fortsette å bite tennene sammen og holde ut. Det siste vet jeg egentlig ikke hvordan jeg skal motivere meg for, for det har gått så lang tid, og ting har bare blitt verre. Så det siste er vel ikke egentlig et alternativ, så lenge jeg gruer meg så forferdelig til å gå på jobb at jeg ikke får sove om natta. Finnes det noen alternativer som jeg ikke har tenkt på? Eller skal jeg bare være ærlig og si det som det er? De kan vel ikke gjøre så mye med det hvis jeg forteller alt heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå