påanigjen_74 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 De ringte fra gynekologen min, det hadde kommet opp en ledig time i dag, så jeg skal inn på tidlig UL. Jeg var litt i grenseland for om det var mulig å se noe, er 6 + 4 i dag, men jeg går allikavel. mistet i MA i april, og har denne gangen også hatt småblødning og mye brunlig utflod. Kryss fingrene for meg..
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Krysser alt som er for at dette går fint! Masse, masse lykke til....
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Masse lykke til Hos meg fant de et bankende hjerte når jeg var 5+5! Krysser alt som krysses kan.
påanigjen_74 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Tenk at jeg så et bankende hjerte på UL i kveld en uidentifiserbar liten klump med noe som pulserte i midten - det var babiesen min!!! hadde aldri trodd det... var forberedt på det verste, men skal si jeg endte opp med et digert smil istedet!! legen sa at det er større sjangs for at det går bra enn at det ikke gjør, spesielt siden hjertet banket.. Så det er garantert håp for alle som opplever både brun utflod, blødning og murring i magen for alt det har jeg Lykke til alle andre!! HI
Fia71 Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Gratulerer veldig mye! Det må ha vært helt fantastisk å se det bankende hjertet! Lykke til videre på ferden! :-)
Gjest Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 åh,gratulerer, har d akkurat som deg nå jeg,skal på tilig ul i dag,rå nervøs,å seff i DAG kom d litt blødning... huff , godt å finn ut om d e nå liv der i dag. gru/glæde mæ.. !! x-fingrene for meg og da!!! trine
påanigjen_74 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2008 Vet hvordan du har det.. Krysser alt for deg, håper alt er ok. Du får gi beskjed når du er tilbake!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå