Gå til innhold

I dag faller "dommen"... er det liv der inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ringte fra gynekologen min, det hadde kommet opp en ledig time i dag, så jeg skal inn på tidlig UL. Jeg var litt i grenseland for om det var mulig å se noe, er 6 + 4 i dag, men jeg går allikavel. mistet i MA i april, og har denne gangen også hatt småblødning og mye brunlig utflod.

Kryss fingrene for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser alt som er for at dette går fint! Masse, masse lykke til.... :)

Skrevet

Masse lykke til :) Hos meg fant de et bankende hjerte når jeg var 5+5! Krysser alt som krysses kan.

Skrevet

Håper det har gått bra med deg.

Skrevet

Tenk at jeg så et bankende hjerte på UL i kveld :) en uidentifiserbar liten klump med noe som pulserte i midten - det var babiesen min!!! hadde aldri trodd det... var forberedt på det verste, men skal si jeg endte opp med et digert smil istedet!!

legen sa at det er større sjangs for at det går bra enn at det ikke gjør, spesielt siden hjertet banket..

Så det er garantert håp for alle som opplever både brun utflod, blødning og murring i magen for alt det har jeg :)

Lykke til alle andre!!

HI

Skrevet

Gratulerer veldig mye! Det må ha vært helt fantastisk å se det bankende hjertet! Lykke til videre på ferden! :-)

Skrevet

åh,gratulerer, har d akkurat som deg nå jeg,skal på tilig ul i dag,rå nervøs,å seff i DAG kom d litt blødning... huff , godt å finn ut om d e nå liv der i dag. gru/glæde mæ.. !! x-fingrene for meg og da!!! ;) trine

Skrevet

Vet hvordan du har det.. Krysser alt for deg, håper alt er ok. Du får gi beskjed når du er tilbake!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...