Ny sneip i juni 2009! Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Noen som har denne vognen? Lett å trille? Kan den brukes hele vognperioden? Fornøyd/misfornød? Har hatt Quinny Freestyle til førstemann, men har lyst på ny til den ferske babyen...
Nattinatta Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 vi har sing! Og er utrolig fornøyd. Nå bruker vi vognbagen enda da , så har inegn erfaringer med sportsdelen... er litt spendt på den! Som sagt er vi veldig fornøyde så langt! utrolig god å trille både ute og inne. inne i butikker er den jo genial. mange som klager over at kalesjen er kort og at det kan bli for åpent. jeg synes ikek dette gjør noe. lillegutt sover som en sten og er alltid god og varm! Blir det for mye blåst har jeg tatt et helseteppe nedenfor kanten slik at åpningen ikke blir åå åpen. er ikek helt problemet her. det er ikke så mye demping på den, så på nysnø og masse dumper kan det bli litt humpete å trille i forhold til simo og alle disse kombovognene. men jeg ville ikke byttet. hvis jeg skulle ha byttet ville jeg kanskje sett litt på brio sin nye vogn. Go eller hva den heter. der kan du fete bilsetet på understeller hvis du har brio sete da... men pytt, det er ikke akkurat det store savnet!
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Takk for godt svar .-) Noen andre?
Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Vi har den som ekstravogn og "sommer"vogn og ELSKER den! Vi har en Brio Happy også og er veldig fornøyde med begge to. Vi kjøpte Sing´en når lillegutt var 6 mnd, kjøpte med sportsdelen og han satt kjempefint i den! Gled ikke ned sånn som med mange andre sportsdeler. Den er genial i butikker og på vår, sommer og høst, men jeg synes den blir litt åpen om vinteren. Da bruker vi happyen. Vi har ikke prøvd den med vinterpose da, så det kan være derfor! Veldig lett å slå sammen og blir veldig liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå