Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 - Sola skinner, mens det er kjølig! Nydelig vinter-vær =) - Jeg har hengt opp julegardinene - Jeg har fri - Hører på musikk jeg liker - Jeg blir i godt humør av enkelte (de tror det skal bli andre veien) - Jeg har junior og mannen min - Vi har bestilt tur i februar - Det snart er JUUUUUUUL =) Du er lykkelig for I DAG?
millie+2klumper Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 -Jeg har verdens vakreste lille sønn:) - fordi jeg kjøpte meg splitter ny leilighet i går!! -solen skinner -det er snart jul:) -jeg har en stor pose med sjokolade foran meg:)
sprængpupp<3 Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 - jeg har verdens vakreste barn - jeg fikk en kjeempe kos oppvåkning av største barne med go morgen beste mammaen gla i deg <3 -fint vær -snart jul -ferdig med alle julegavene -
Lukkelukken og bebibror Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 - Fordi pappaen kunne levere småen i bhg slik at jeg kunne sove så lenge jeg ville (hihi, det var deilig) - Fordi jeg snart får min beste venninne på besøk, og vi og en til skal ha jentekveld i dag med film og god mat - Fordi JEG har de vakreste guttene på hele jord! - Fordi det er fint vær - Fordi det snart er jul - Fordi småen skal ta nissebilder hos fotografen i morgen som vi skal ha på julekort!
Gjest Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Jeg koste leeenge i senga i dag tidlig med eldstesnuppa mi! Hun sa bare: "kose med mamma" hele tiden!
peonererfine Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Alle i familien er friske Jeg har fri Det er snart jul Det går bra på jobben Sola skinner
Vilja<3 Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Fordi denne eksamenen snart er ooooover!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå