Gå til innhold

Dere som ble gravide etter cerazette-slutt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter slutt ble dere gravide og fikk dere mens tilbake først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid med en gang, rakk ikke å få mensen tilbake. :)

Skrevet

Hadde du fått mensen tilbake etter fødsel da? Altså før du begynte på cerazette?

Skrevet

Jeg hadde ikke mens da jeg gikk på Cerazette, begynte på de ca 2 mnd etter fødslen og sluttet når vesla var ca 11 mnd, hadde da ikke hatt en eneste mens.

Jeg sluttet pga andre bivirkninger da, hodepine, soppinfeksjoner osv, og hadde egentlig ingen planer om å bli gravid. Men så var vi litt ivrige en eneste gang og vips var jeg gravid gitt. Testet positivt ca to mnd etter at jeg sluttet med pilla, og ifølge ultalyd jeg hadde senere var jeg da ca 6 uker på vei.

Skrevet

Jeg ble gravid samme mnd som jeg sluttet. Rakk altså ikke å få mensen først.

Skrevet

Jeg ble gravid måneden etter jeg sluttet. Fikk en veldig sparsom menstruasjon først.

Skrevet

Takk for svar.

10 mnd siden fødsel her, har enda ikke fått tilbake mensen. Begynte på cerazette for to mnd siden, sluttet på de for 2.5 uke siden. Blødde litt mens jeg gikk på pillene- Ammer nå bare morgen så spent på hvor lang tid dette tar!=) Brukte 2 pp på første.

Skrevet

Jeg blødde konstant når jeg bruke cerazette.

Brukte 2 brett før jeg slutta i juni/juli,ble gravid i september.

Skrevet

jeg ble gravid mens jeg gikk på cerazette!!!! (skal innrømme at jeg ikke tok den på prikken samme tid hver dag) men jeg tok den alltid på morran.

Skrevet

Begynte på Cerazette 8 uker etter fødsel, gikk på den i 3 måneder. Sluttet så, samt sluttet å amme, fikk en mens tilbake og ble så gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...