WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg husker en sånn liiiiten oransje lyspære med støpsel på (altså ikke egentlig en lampe, bare en liten "plug-in" som lyser svakt, settes rett i støpselet), men aner ikke hvem som har det? Har vært på lampebutikk, men fant ikke. Noen som vet? Eller har tips om svaktlysende nattlamper?
Emma +??? Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg kjøpte nattlys som man bare plugger i støpselet på clas ohlson. Men jeg syntes den lyste så lite at jeg endte med å kjøpe 7 watts pære til en lampe istede...
lisje marthemora Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60062165 Denne kjøpte jeg , og er kjempefornøyd med den. Den gir et blått lys, og den har et innebygd batteri . Om strømmen går er det bare å ta ut pluggen på lampa, og den lyser fremdeles..
It's all about me Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg har den fra IKEA til begge ungene og er superfornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå