Kæmma og trultene Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Har nettopp bytta sete til jenta mi, hun har fått Be Safe 1-2-3 nå. Før hadde hun BeSafe Izi Combi som går fra 0-18 kg. Det tenkte jeg bruke på minsten mai - men finnes det noen innlegg å ha i den? For jeg syns ikke den esr så god ut for wn nyføt - til jenta mi hadde vi et sånt Akta Graco man kunne lene mere bakover... Noen som vet eller har anbefalinger?
Amazing Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Besafe Izi Combi er som du sier ifra 0-18 kg, men også ifra 5 mnd-4 år!! Så er nok ingen anbefalt bilstol til nyfødt baby...
Kæmma og trultene Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Aaah... det visste jeg ikke... da må vi ha en annen til å begynne med. Takk!
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 De stolene er ikke anbefalt for de nyfødte, da de ikke sitter godt nok ved en evt kræsj. Mn jeg kan anbefale maxi cosi sitt minste sete. Det vinner alt av tester når det er med, og er ikke alt for dyrt. Har selv brukt det til frøkna og skal kjøpe en til spira når den melder sin ankomst. Den passer også overens med noen få vogner og du kan feste det både med og uten base. innebygd solskjerm er det på den også. Det var jeg veldig glad for. For det er ikke lett å beskytte de små mot vær og vind ut og inn av bilen. :-) Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå