Gå til innhold

Hvordan ser deres ettermiddag ut??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva dere andre finner på med barna etter at de er hentet i barnehagen rundt kl 16.. Har en på 2 år og en på 4 mnd nå så det er travelt.

 

Hva gjør dere om ettermiddagene med de små??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye egentlig. Begge er ofte veldig sliten etter en dag i bhg og liker best å holde på med rolige ting som perling, lesing osv. Kanskje danser vi litt, synger, hehe.

 

Vi spiser i 17 tiden, og etter det blir det litt kosetid sammen til 18.30 når minstejenta ordner seg til kvelden. Hun legger seg innen kl 19. Så leser en av oss sammen med eldstejenta til hun begynner å ordne seg i 19.30 tiden. Hun legger seg innen kl 20.

 

Da er det som regel treningstid for oss foreldre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...