GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg lurer på hva dere andre finner på med barna etter at de er hentet i barnehagen rundt kl 16.. Har en på 2 år og en på 4 mnd nå så det er travelt. Hva gjør dere om ettermiddagene med de små??
Raych Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Ikke så mye egentlig. Begge er ofte veldig sliten etter en dag i bhg og liker best å holde på med rolige ting som perling, lesing osv. Kanskje danser vi litt, synger, hehe. Vi spiser i 17 tiden, og etter det blir det litt kosetid sammen til 18.30 når minstejenta ordner seg til kvelden. Hun legger seg innen kl 19. Så leser en av oss sammen med eldstejenta til hun begynner å ordne seg i 19.30 tiden. Hun legger seg innen kl 20. Da er det som regel treningstid for oss foreldre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå