Gå til innhold

Det "strekker" i lysken..

♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Har kjent dette noen dager nå. Er ikke veldig vondt, men litt ubehagelig. Kjenner det spesielt når jeg har sittet en stund og reiser meg opp for å gå et lite stykke. Merker det knapt når jeg sitter. Men siden jeg har en litt rolig dag på jobb, så googla jeg jo dette her da. Og det viser seg at det kan være et symptom på graviditet eller så kan det også ha med bekkenløsning å gjøre. Kan dette kanskje være i sammenheng med at jeg har hatt vondt i korsryggen en periode? Noen som har vært ute for det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får veldig problemer med lysken hvis jeg har gått litt mye.. Ikke bare til butikken altså, men hvis det blir for mye trapper (flytting) eller skog/fjell..

Da setter det seg også i bekkenet.

Men jeg er disponibel for hoftedysplasi da, så jeg regner med det har med det å gjøre.. Kult..

Skrevet

Huff da! Ikke bra.

Jeg har trent mye og vært veldig aktiv før, og da kunne jeg også kjenne slike smerter og at det strakk seg. Men nå har jeg absolutt ikke vært sprek, eller gjort noe som skulle tilsi at det er pga. trening eller gåing. Jeg trodde bare at jeg var litt øm etter sex. Men når jeg tenker meg om så er det en uke siden sex iallefall. Så da måtte jeg google da vettu:) Hehe.

Skrevet

Heisann

Jeg kjenner også disse strekkene, både i lysken og ut på hver side.

Tok en CB digital i dag (har ikm i dag) men den var så negativ atte :-(

Så er nok ikke gravid jeg iallefall.

Men har hørt at det kan være et symptom ja.

Jeg bare lurer på når alle disse liksom symptomene mine skal forsvinne jeg...hmmmm

Sitter her oppblåst som bare fy...men det kan jo være tanta som har satt seg i taxi og er på vei da....

Halsbrann - har jo spist lunsj da???? hehe

Svimmel - Tja

Trøtt - hva var søvn igjen sa du?? :-)

Er jo litt kjedelig at man ikke kan stole på symptomer lenger heller...snufs....

Når var det du hadde ikm? Har du testa noe?

Jeg har testet en del med billistrimler, men klarte altså ikke la den digitale være i fred i dag gitt...så da mistet jeg jo absolutt alt av håpet som var igjen hehe....jaja....on to 4 pp, skal jo ikke klage da :-)

Skrevet

Du gjør det du også ja. Godt å høre at det er flere. Har jo ikke tenkt at det kan ha noen sammenheng med prøvingen, men det kan jo være mulig da? Hvis ikke så gjør jo ikke det noe heller, tror jeg har funnet alt av symptomer ellers som man kan ha så:P Hehe.

Åh, det var leit. Men det er da fortsatt muligheter for at du er gravid da:) Ikke umulig at det tar litt tid før det gir utslag bare:) Ikke gi opp håpet enda!

Jeg tror at vi kanskje legger mer vekt på ting som vi ikke merker så mye til ellers når vi prøver, men så er det symptomer som man ikke kan forklare også, og som gjør at man får store forhåpninger. Det viktigste er at man kjenner på kroppen om den er annerledes enn vanlig. Og du pleier sikkert ikke å være oppblåst, ha halsbrann og være svimmel så mye som nå, ellers?

Oppblåst ja! Det er jeg også, ser ut som om jeg er tre måneder på vei allerede. Måtte ta på meg ei større bukse på jobb i dag, for det klemmer sånn på magen. Hihi:) Får ikke håpe jeg har godt så mye opp i vekt gitt.

Har ikm på lørdag. Trodde jo at jeg hadde på torsdag, men har regnet feil, så da ble jo alt krøll. Jeg har testet med billigstrimler nå jeg også. Jeg tok den digitale på fredag, aner ikke hvorfor, men var nysjerrig. Over en uke før ikm liksom. Så må ut og kjøpe flere tester på apoteket siden jeg bare har beregnet å ha nok tester til torsdag.

Neida, du skal være med over til 1.trimester du også. Vi skal det alle som har ikm denne uka som ikke har fått TR enda:)

Skrevet

joa, kan jo hende så lenge taxien med tanta ombord kjører feil på veien hit ;-)

mistet litt motet da når CB digital var negativ, den skal jo kunne slå ut 4 dager før ikm, og da ser det jo litt mørkere ut for min del.

Har en hel skokk med billigtester liggende da, så regner nok med å svi av en del av dem før jeg får besøk tenker jeg.

Det som er så rart er at jeg har vondt i korsryggen, og kjenner meg litt "tung" der nede hehe.... og støl liksom. Ikke de vanlige mensmurringene....men mye kan jo forandre seg når man holder på med prøving hehe

Hadde jo vært knall å få være med over på 1 tri :-) Krysser fingrene for deg da! Ikm på lørdagen er jo svært så lovende da!!

Kommer uansett til å følge med på alle sammen, er jo så innmari spennende!!!

Skrevet

Det er jo flere som ikke får positivt før lenge etter ikm. Testet du med morgeurin da? Har du barn fra før? Er jo bare å teste, man får jo ikke noe svar før eventuelt TR kommer eller testen blir positiv.

Ja, jeg skjønner hva du mener, har det på samme måte med korsryggen selv. Den verker ikke, men er tung, og den er slitsom når man skal bøye seg, når man sitter og når man går eller står.

Ja, vi må håpe på at vi havner på 1.trimester:) Jeg har store forhåpninger om at det har klaffet, men vet jo også at det kan være hormonene som spiller meg et puss siden det er litt over en måned siden jeg sluttet på p-piller bare. Men jeg vet vi råkte på el ihvertfall:)

Vi må følge med hverandre ja:) Har ikke vært her inne så lenge, men begynner å kjenne igjen en del navn, og det er spennende å høre hvordan det går med alle:)

Skrevet

Har ei herlig jente på 18mnd fra før, så om jeg blir gravid igjen så er det jo bare en bonus det da :-)

Men med henne så sluttet jeg på p-pillen 17 mai (hehe), mener jeg hadde el 23 juni, og testet ikke positivt før den 13 juli...hmmmmm

Og UL termin stemte på dagen med da jeg trodde jeg hadde el...hmmmmm

Nei huff....hehe, begynner jo å håpe igjen jeg nå...må slutte med det der :-)

Ble gravid igjen uten å få igjen tanta også denne gangen, men endte desverre i en tidlig SA. Men vi gir ikke opp heeeelt enda hehe.

Skrevet

Åh, så koselig da:)

Der ser du:) Det kan ta tid før du får positiv test:) Det er lov å håpe da, og heller ta med i beregningen at man kanskje må prøve på nytt. Er jo ikke så rart man håper da. Er jo alt man drømmer om og tenker på om dagen:)

Nei, man kan ikke gi opp håpet. Er jo så mye å se frem til:) Og i tillegg så er det antageligvis en mening med det når man mister, selv om det sikkert er helt grusomt å gå igjennom en sånn prosess.

Skrevet

Heisann:) Er kjedelig å vente på at tr skal komme. Håper hun har gått seg vill!!! Har testet på ikm, men selvsagt negativ test. Begynner å bli ganske lei nå. Håper dere teste positivt snart:) Det må jo gå veien for noen av oss!!!

Skrevet

Wæh! Nå stikker det i den ene puppen min. Hehe:) Satt nå bare her på kontoret, og plutselig la jeg merke til litt stikking i venstre pupp. Jada, mye rart som skjer med kroppen.

Ja, det er kjedelig med denne venteperioden altså. Hun kan dra til skogs og bli der for min del. Hihi:) Har du ikm i dag "jobber med saken"? Ja, synes alle bør få teste positivt før jul:) Tenk så fin jul vi får da:)

Skrevet

Jeg hadde ikm på søndag eller mandag. Litt ustabil syklus etter sa.

Nå føler jeg virkelig at tr kommer. Den berømte tappen er mer åpen, og det sier vel sitt:( Urk!!!! Har heldigvis korte sykluser, så jeg kommer sterkt tilbake snart.

Hvordan går det med deg etlitehåp?

Jeg vet iallefall hva jeg ønsker meg til jul!!

Skrevet

Oioioi! Spennende ventetid på deg nå da:) Huff, håpløst med sykluser som forandrer seg. Kan ikke være noe særlig lett å forholde seg til.

Har en følelse av at TR kommer selv jeg, begynner å tenke at noen av "symptomene" mine er menssmerter isteden. Men vil jo ikke at de skal være det.. Det er som sagt ikke verre en å prøve på nytt, og da er man jo kanskje enda mere forberedet neste gang. (Jaja, må jo prøve å være positiv iallfall.)

Det går vel egentlig greit, bortsett fra at jeg klarte å svi av tre tester igår, og en i dag tidlig selvfølgelig, men de har jo vært like forbannede nagative alle sammen. Så får vente tilimorgen tidlig. Fikk skikkelig vondt i venstre side av magen istad, men kan jo som sagt være menssmerter.

Ja, ingen fare med at vi vet hva vi ønsker oss til jul:)

Skrevet

jaja, alle mine symptomer var visst bare i hodet mitt hehe...

Tanta har kommet for fullt gitt, bare ta over på den måten der da?? Makan til frekkhet!!!

Ja ja, neste ikm blir vel rundt 22 desember tenker jeg hihi....kan jo bli artig å holde hemmelig dersom den er positiv da ja...hmmmmmm hvorfor vil du ikke ha en liten juleøl til maten da ? hmmmm hehe

Får iallefall festa litt på jentejulebordet som gjengen skal ha i desember da ;-)

Masse lykke til alle sammen

Skrevet

hehe Ny ikm på meg blir faktisk på selveste julaften gitt hehe....artig

Skrevet

Stasest med ikm på julaften har jeg hørt:) Det må jo bare klaffe for deg:)

Frekke tanta ja, regner ikke med at du ba henne stikke innom. Hehe:)

På en måte så er det jo en fin pp du går mot nå da. Er jo så mye annet å tenke på og mye som skjer, så man "rekker" kanskje ikke å tenke så mye på symptomer og testing denne måneden som i de andre. Kos deg og slapp av:) Er redd det blir det samme for meg den kommende måneden.

Skrevet

Heisann:) Ingen tr her enda:) Alle symptomer som jeg har hatt er borte. Eller.. fikk et kompliment av sambo i går og begynte å grine.. hehe det kan jo være et symptom da. Når jeg tenker meg om, så har jeg et meget ustabilt humør:( Bra sambo er vekke på jobb:)

Hvis ikke jeg er gravid nå, er neste ikm 21 desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...