QueenIce Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei,hei. Bare lurer litt på når dere byttet fra bagvogn til sportsvogn?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Da hun var omtrent 4 mnd. Da var baggen for trang. Vi har brio kombi.
*smula* Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Vi byttet da knøttet var ca 8 mnd. Byttet rett etter påskeferien, det var litt trangt med voksipose oppi bagen. Vi har Simo Duo.
QueenIce Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Jenta mi er 7mnd nå,har tenkt på å bytte en stund men tuppa sovner nesten alltid når vi går tur,så da tenker jeg at det er bedre å ligge i baggen enn i den andre delen? jeg synes den sports delen er litt "trasig" vi har sånn kombi,så vi må ta av den skjermen(kalæsjen?)å sette den på sportsdelen,men jeg synes liksom ikke den henger helt på som den skal,kanskje bare jeg som ikke får det helt til:p
polarn & pyrene Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Men jentungen byttet vi ved 4 mnd da hun ikke ville ligge ned noe mer. Men denne gangne kommer vi til å ha liggedelen i 2-4 mnd till. Han er nå 6 mnd gammel. Så lenge du har plass i liggedelen og det fungerer for deg så bruk den litt til.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Største var vel ca 8 mnd når vi bytta tror jeg. Bruker samme vogna nå,junior er 5 mnd. Håper at han kan ligge i bagen til våren,da jeg har veldig dårlig erfaring med voksiposen oppi sportsdelen. Den er veldig smal. Har Basson Roma duo.
QueenIce Skrevet 25. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2008 Har Basson vi også. Tuppa er ikke så stor for alderen,men jeg synes det begynner å virke litt små trangt i baggen. Hu må alltid vri seg ørten ganger før hu sovner(i senga si også)men det er liksom ikke mye å vri seg på i baggen da hehe. Men siden hun nesten alltid sovner når vi går tur så synes jeg baggen er ganske fin å ha enda,bortsett fra at det kanskje hadde vært morro for henne å se litt når vi går tur også?... Vogna er liksom den eneste plassen hun "vil" ligge i(ikke alltid da:p).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå