Smulan76 Skrevet 25. november 2008 #1 Del Skrevet 25. november 2008 Hej! Efter trevlig treff sist satte vi upp en ny. Torsdag den 11 desember kl 1800. Tänkte vi skulle prova Peppes den här gången. Kul om det är fler som dyker upp, men ge gärna besked så vi vet hur många vi ska boka bord till. Hoppas vi ses! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikken Skrevet 26. november 2008 #2 Del Skrevet 26. november 2008 Hei igjen Jeg kommer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til pia, eli og mari Skrevet 26. november 2008 #3 Del Skrevet 26. november 2008 denne gangen kommer jeg.. fikk ikke gitt beskjed sist at jeg ikke kunne komme da æ lå syk og uten nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyla Skrevet 28. november 2008 #4 Del Skrevet 28. november 2008 Hei og takk for sist. Jeg kommer- så da sees vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
30 og 3 barnsmor i mai Skrevet 28. november 2008 #5 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har egentlig termin i mai, men de tror jeg får i slutten av april. Så tenkte jeg kanskje kunne snike meg med her. Håper det er ok! Da blir jeg også med 11. desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HuIdra Skrevet 30. november 2008 #6 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg blir gjerne med på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikken Skrevet 6. desember 2008 #7 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg kan dessverre ikke komme allikevel. Det er satt opp skoleavslutning for størstejenta samme kvelden. Vi sees vel på neste treff. Ha det hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HuIdra Skrevet 7. desember 2008 #8 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg kan heller ikke komme dessverre. Jobber til halv seks på torsdager (registrerte ikke at det var en torsdag før nå), så rekker ikke være der til kl 18.00.. Prøver igjen neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smulan76 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 9. desember 2008 Då har jag bokat bord. Det står på BIM så ses vi på torsdag! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til pia, eli og mari Skrevet 10. desember 2008 #10 Del Skrevet 10. desember 2008 håper det er i nærheten av jærnbanestasjonen ?? Noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til pia, eli og mari Skrevet 10. desember 2008 #11 Del Skrevet 10. desember 2008 blir ikke å kunne komme om ingen kan fortelle meg hvor det er da jeg ikke er kjent i det hele tatt.. så jeg avlyser og blir heller med en annen gang når jeg kansje vet kor ting er. går i seng nå og skal opp tilig i mårra for ny kontroll av hjertene til di søte små. dumt ingen hadde orka og svara med tanke på antall timer siden jeg spurte.. jaja dette va dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
30 og 3 barnsmor i mai Skrevet 11. desember 2008 #12 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er nok bare det at ingen har vært pålogget og derfor ikke svart deg. Det ligger ca 5 minutter fra jernbanestasjonen; du går ut høyre når du kommer ned fra toget og går rett ut, opp Storgata (4-5 kvartal) peppes ligger da på hjørnet av teatergata/ storgata. Håper kontrollen av de små gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå