suza + 3 små Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Morsomt å se hva som gjør andre lykkelig for min egen del så: - barna mine og samboeren min. - familie og venner. - d at jeg trives i jobben min. - god mat og drikke. - når samboeren min overasker meg ( han gjør d ofte). - sol og sommer. - hvit jul - legge seg nydusjet i reint sengetøy. Sikkert mye mere også som jeg kunne ført opp:o)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 - Sønnen og mannen min (ALT som har med de å gjøre, mye å ramse opp alt) - Familien min - Vennene og kollegaene mine - At jeg har familie og venner bak med i vonde situasjoner - At jeg har folk som stoler på det jeg sier - At jeg har hus og mat - At jeg stort sett kan kjøpe det jeg vil - God mat og drikke - Ta et langt og deilig varmt bad Mye mer her også garantert, men dette får holde
Den heldige eier av ett barn Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 - Snø - Varme klær - Søte forelesere - Snille elever - Gode venner - Familien Og selvfølgelig søtingen min og skatten min:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 -Når noen uventet gir komplimenter eller gaver (ikke fordi jeg er så materialistisk men jeg blir så glad/rørt når jeg vet at noen har tenkt på meg uten at jeg har vært tilstede). -Å ligge på magen på stranda, ikke ha en bekymring i hele verden, høre alle lydene og kjenne deilig varme på ryggen. -Å lese en virkelig god bok -Gode minner fra barndommen om alt fra lukten på farmors kjøkken til "den gangen det og det skjedde" -Når mannen helt på eget intitiativ har gjort noe jeg skulle ønske han gjorde oftere, enten det er å kjøpe blomster til stua eller å støvsuge litt ) -Snuppas halvklamme hånd som stryker meg over kinnet når jeg "liksom" sover en helgemorgen. Egentlig alt hun gjør som ikke involverer trass eller sutring ;o) -Min manns humor og generelle gode vesen -Rent, ryddig hus, meg selv nydusjet og frokost fordøyd og en hel dag foran meg som jeg kan bruke som jeg vil -Høytidsstemninger -Når to mennesker som passer godt sammen "får hverandre" - i virkeligheten -Ny sveis og en haug med annet. Lista mi er forøvrig ikke i prioritert rekkefølge ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Ja, og en ting til: -Når man føler man har kastet seg uti noe eller blottlagt seg veldig og egentlig bare er superredd for å bli trampa rett over, og så får man massiv støtte i stedet!
Gjest Kelly Taylor Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 -At de som står meg nærmest (og meg selv) er frisk og har det bra - Økonomisk trygghet, og med det mener jeg å ha jobb begge to og nok penger til å betale alle regninger og en liten slump som kan settes inn på sparekonto for å dekke uforutsette store utgifter. Ellers mange små ting i hverdagen selvfølgelig, alle gleder med mine barn, og jeg er jo jente så hvis jeg har litt penger til overs så blir jeg veldig lykkelig av en liten shopping tur:)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 -At jeg på verdensbasis faktisk er et av jordas rikeste mennesker, fordi jeg har tak over hodet, mat hver dag og klær å ha på meg -Mannen min, datteren vår og babyen i magen -At jeg bor i et land der jeg kan mene, tro og gjøre omtrent som jeg vil, uten å skulle bli forfulgt eller torturert pga religion, politiske meninger, hudfarge, legning eller hva som helst -At jeg har det trygt og godt og vet at jeg har alt jeg trenger -At jeg har en veldig snill familie, og svigerfamilie, som hjelper til når det trengs -At jeg har en baby i magen :-) -Når samboeren min holder rundt meg om natta :-) -Musikk
Koseklompen Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 - Mannen min og datteren min. De er mitt alt - Familien min, som jeg kan stole på og som jeg vet bryr seg om oss og som vi er utrolig glad i. - At familien min støtter meg 100% og tror på meg. - Min familie som er å stole på, vet at de ikke går og lusker og lyver til meg og familien min og om meg og familien min - At vennene mine liker meg for den jeg er og ikke krever at jeg skal endre meg på noen som helst måte. - Julaften med de jeg er glad i - Sol og varme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå