Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Mannen min går av og til med våre. Målet er egentlig å gå en gang i uken med hver. Men ukene går så fort.. Og svømmehallen er ikke åpen hver dag her.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Nei, vi er ikke ofte i svømmehallen. Burde kanskje vært det, da sønnen elsker å bade. Men jeg trives ikke i badedrakt - vil ikke vise meg offentlig.. Men vi går en gang i blant..
Gjest Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Går på babysvømmin nå og håper å kunne fortsette med svømming i årene fremover - forutsetter at det lokale bassenget fylles :-/ Her er begge sider av familien veldig glade i vann og å svømme så jeg håper jo den entusiasmen skal smitte over på rufsen.
alvis Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Vi går på svømming en gang i uken. Nå er det ikke alltid det blir siden jeg jobber turnus men som regel får vi det til. Mannen min tar også iblan barnen med til svømehallen på fredager eller lørdager. Vi har gått på svømming fra eldste gutten var 9 uker og nå er han snart 3,5 år. Han går på småbarnssvømming og lillebror på 14 mnd går på babysvømming2:)
lillebror er " forsinket" Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Her går de to store gutta når de vil. blir som regel i helgen. Ellers så går jeg en gang i uken med lillebror når de store er på skolen. Det er kjempe hyggeligt :-)
Gjest Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Jeg har kjempelyst til å gå på babysvømming, MEN jeg blør og blør og blør!! Forbanna hormonspiral!!!!! grrrrr......ender vel med en tur til legen så jeg får nappet ut faenskapen!! *ut med frustrasjonen!* ;-)
NoDoubt Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Vi har aldri gått på baby svømming. Men nå prøver vi å gå på familie bading hver lørdag. Er noen uker siden sist nå men håper vi kommer igang igjen neste lørdag:-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Har gått på babysvømming/småbarns svømming med lillemor siden hun var 7 uker gammel, vi går innimellom når jeg ikke har jobb ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå