Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Er alle med og lager mest mulig innlegg, kanskje noen så vi kan ha litt debatter på også Så ser vi om vi klarer å nå side 110 til fredagskvelden? Noen som er med? Husk også å svare på de andre sine innlegg:)
lillebror er " forsinket" Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hmmm. Blir vel litt dumt å lage innlegg bare for å lage innlegg. Må vel ha noe lurt å skrive. Men vi kan jo prøve..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Meningen er at det skal bli litt mer liv her inne. I perioder har det vært veldig lite innlegg og lite folk. Så mente bare at vi kunne bruke våre små grå og lage litt innlegg slik at det blir masse liv her:) Sist gang jeg la ut en slik utfordring klarte vi det med god margin. Derfor også jeg skrev at kan godt lage innlegg som det blir litt debatter av, for blir ikke noe liv hvis folk ikke svarer heller..
lillebror er " forsinket" Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Er vel helt enig, men husker for en tid tilbake da det ble skrevet innlegg hele tiden. Det ble for mange og mye dumt, så det var en masse som ikke ble besvart. Derfor syntes jeg at man skal ha noe å skrive.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Skal prøve, men enig at vi bør ha noe fornuftig å skrive. Men jeg er med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå