Venterispenningpånummerto Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei, HAr begynt å kikke litt på vogner. Har foreløpig falt litt for Emmaljunga Edge Duo Combi. Mange bra funksjoner, samtidig som den virker både solid og praktisk. Det eneste som trekker litt ned er at den er i overkant av hva jeg hadde regnet med for en vogn, men samtidig er jeg villig til å legge på en ekstra tusenlapp om den er så bra som jeg har inntrykk av. Jeg lurer derfor på om det er noen her som vet om denne vognen og har noen erfaringer, evt. noen andre alternative forslag. Det som er viktig for meg er at vognen er solid, har fire hjul, har en kombifunksjon og er lett å håndtere ut og inn av bilen. Ikke lett dette her, nei:)
Gutta.og.meg Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Vi har denne vogna! Er super duper fornøyd! Den er stor og god i bagdelen, solid sportsvogndel og har som du sier veldig mange bra funksjoner! Eneste minus jeg kommer på med den er at den er litt tung. Går greit å løfte den ut og inn av bil, men den veier jo en del da... Jeg skal bruke denne til nestemann også
snartentil:) Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg er superfornøyd med vogna! Skal snart pusses litt på, så den er klar for nummer to Eneste minuset for min del var at bagen er tung å bære rundt på, men det må man jo ta med seg om man skal ha en duovogn...
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg har bl.a denne vogna, og d er denne jeg er aller mest fornøyd med, på tross av at den er litt tung og "vanskelig"; med tanke på inn/ut av bil og butikker osv... den er kjempegod å trille på alle underlag; bor litt landelig til, så har testa d meste den er veldig lun og utrolig stabil, bikker IKKE; snuppa sover mye ute, og den er helt super til d.... bagen er svær, snuppa kom i oktober, så d var supert å få plass til en stor og god lammeskinnspose. Sportsvogndelen er brei og god, med stor og god sitteplass, ser ut som den faktisk kan brukes helt til hun/de er ca 4 år... Lufthjula er jo helt SUPRE, vogna får skikkelig demping, og er som før nevnt, suveren å trille tur med har bl.a en Teutonia Spirit vogn, og er langtifra så fornøyd med denne vogna i forhold!!!! den er helt ok til bruk på senteret/i butikker generelt, den blir mindre sammenlagt og er lettere å løfte på, men den ligger MANGE hakk under Emmaljungan' ellers i bruk !!! jeg hadde kjøpt Emmaljunga Edge Duo Combi igjen, om jeg hadde brukt for helt ny vogn:D her blir d arving ) Anbefales på d aller varmeste!!!! lykke til med vognvalg
♥sjiga♥ Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 dette er en kjempeflott vogn jeg hadde den til forige mann det eneste jeg har å utsette på den egentlig er at på sportsvogn delen er den bøylen slik at den ikke kan monteres av og derfor blir noe i veien spesielt om vinteren med tanke påvognposer og barnet ut og inn av vognen. kan da bli litt trangt for barnet å komme oppi vognen med pose og ut igjenn da bøylen er fast ikke som på en del andre vongner hvor bøylen bare kan klikkes av eller som på simo hvor den bare kan vippes ned når det ikke er behov for den. jeg hadde sportsunderstell det med teleskop håndtak. jeg er veldig liten men har en tante som er nesten 2 meter høy og hun var velsig glad for det var den første vognen hun hadde trillet hvor hun ikke måtte gå og bøye seg ol. så slik er den også veldig fin. babyen lå trygt og godt i vognen og det var lett å klikke av baggen og bære inn med babyen oppi når jeg var på besøk hos folk. vippefungsjonen brukte jeg ikke så mye da min sønn sovnet av seg selv og ikke var spes urolig. men ser apsolutt at den kan være en fordel for baggen kan jo da brukges til å vugge barnet i søvn også når man ikke har den på understellet. denne gangen har jeg tenkt å kjøpe meg simovogn hadde det til første mann og var veldig fornøyd med den og den enestegrunnen ttil at jeg velger den vognen nå er pga denne bøyllen som jeg har fortalt om. desuten du kan være heldig å finne billige emmaljunga vogner i danmark. der kjøpte jeg min sist og den kostet bare ommregnet til norske med kronekurs ca 5000,. nkr. og da kostet akkuratsamme vognen 8000,- her i norge. menigjenn skjer det noe med vognen så har du jo kjøpsgaranti der du kjøpte den og må reise dit fremfor å bare kjøre til den nermeste butikken her.
Mortine Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Vi har en sånn vogn! Den er ganske gammel, har blitt brukt av 4 barn (kjøpte den brukt av familie, har brukt den til et barn selv og lånt den bort et år!) og står nå og venter på en ny baby!! Har bytta ut kalesjen fordi den var så falmet og et dekk har gått i stykker. Ellers helt super å bruke. Jeg liker at den er stor i bagen og stødig å trille. Dessuten er den fin!
Månefeen ♥ Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Vi har nettopp kjøpt en slik, falt veldig for den!! Det lille jeg har trillet den virker den helt super, store gode hjul og en stødig vogn. Kjøpte en pent brukt vi, 4000,- for alt utstyr. Tenker å kjøpe en softbag å ha oppi dersom vi skal løfte ut ungen, så slipper man å ta av hele baggen. Veldig kjekt med alle funksjonene som er på den! Vi ble imponert Gleder meg masse til å ta den i bruk. Synes ikke den er så tung som enkelte skal ha det til, til tross for at den er så stødig og robust.
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Jeg og naboen har begge smart duo kombi. Vi liker den fordi den er så lett, både å trille og slå sammen. Har hatt den m i flybagasje flere ganger. Vi er superfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå