Gå til innhold

Jaja, symfyse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er "normalt" for uke 31? Om dere husker hva dere hadde den uken? Tror det var 35 jeg ble målt til i går, om jeg ikke husker helt feil.. Var i allefall ganske høyt.. Hva kan det ha seg?

Ble så mye annet i tillegg i går, så jeg glemte å spørre legen om akkurat det.. Har det å gjøre med mye vann f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg er jo ingen fasit, men tror symfysemålene mine har liggi under det antallet uker jeg er i. Nå ligger jeg under alle mål da og tror symfysen min på forrige uke 39 lå på 35 i mål, har ligget så lavt hele tiden, men mener å huske at når jeg lå litt mot midten var det f.eks mål 22 og uke 24 ca, så hvis du er over midten av skalaen så kan det jo hende at ukene skal matche målene kanskje?

Skrevet

Tror det er veldig individuellt. Jeg ligger nede på normalskalaen (men vært inne på vekstestimering og alt var bare bra heeldigvis!!!) og uke 32+2 var symfysemålet mitt 27 cm. Tror jeg aldri har fulgt den at ukene og symfysemålet har vært like.

Så lenge jm ikke sier noe så tror jeg alt er "normalt". Kommer jo ann på hvordan du selv er bygget også.

Lykke til hvertfall ;)

Skrevet

I uke 31 ble jeg målt til 28cm og det er rett under streken på skjema..

Så om man ser på det skjema som "normalen" så er jo 29cm det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...