Stor gutt! Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Trenger innspill og gode ideer. Har tenkt å kjøpe endel fornuftig (småplagg, tannbørste, badeskum), men vil ha noe smått og hyggelig å starte dagen med også
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg har kjøpt - Cars fargestifter - Cars tegneblokk - Cars klut som løses opp i vann - Smarties rør (til lørdagene) - Cartoonies - Vogner til thomas toget - Cars sprettball - Tannkrem (han elsker å pusse tenna) - Cars sokker - Cars bil med badeskum (til julaften)
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Hmmm...jeg syne sdet er vanskelig med kalendergaver til så små... Og hadde det ikke vært for at storebror på snart 6 får kalendergaver, så hadde ikke minstemann på snart 2 fått det i år. Men jeg har ihvertfall kjøpt litt godis til helgene og fargeblyanter, tegnebok (han elsker å tegne), kjøpte også en stor pose med masse dyr (kuer, hester, griser osv.) som jeg skal dele opp... Det var det så langt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå