Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hvis jeg er sykemeldt i en kommune, men melder flytting til en annen kommune? Er det ulovlig? Skal uansett ikke tilbake til den samme jobben, så jeg tenkte å flytte..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Da blir de papirene overflyttet. Ring Nav og hør hvordan gangen idet er... Det er jo ikke pga kommunen du er sykemeldt.....?!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Nei... visste bare ikke om Nav kom til å godta det. Men det er jo sjefen min som betaler ut sykepenger, så da er det vel bare for meg å flytte da. Har jo ikke hatt noe med Nav å gjøre ennå..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Har du sagt opp? Sykemeldt i oppsigelsesperioden?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Skal si opp. Skal være sykemeldt i minst 4 mnd pga det er tiden jeg går til behandling. Er det ikke lov å være sykemeldt i oppsigelsesperioden?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Dette må du hvertfall sjekke godt opp, er litt usikker på sykemelding i oppsigelsesperioden, vet at søsteren min fikk problem med dette, var noe med at det da måtte vere jobben ( eller jobbforhold) som var grunn til sykemelding. Viss ikke måtte hun tilbake å jobbe oppsigesestiden etter at hun ikke var sykemeldt lenger.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Som regel ikke noe problem å være sykemeldt i oppsigelsesperioden. Men betaler arbeidsgiver mer enn arbeidsgiverperioden? (16dgr) Hvis ikke er det jo Nav sitt område!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Hun betaler, og krever det igjen fra nav. Vet det er nav sitt område, men det holder vel at jeg sier i fra til sjefen at jeg bor i en annen kommune?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå