Gå til innhold

noen som har/skal gifte seg i hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi vurderer det, men det er litt detaljer vi lurer litt på .

hvordan gjorde dere det ?

hva sa familien etterpå?

hadde dere en liten feiring da? eller fest senere?

vi tenker å gifte oss i kirken, men bare med forloverne tilstede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi SKAL det!

Blir bare oss og barna tilstedet der, og så får resten av familien stor overraskelse når vi kommer tilbake fra ferie.

Da har vi tenkt å invitere de på kake og kaffe, og fortelle hvorfor ;-)

*Signerer anonym så ikke kusina mi gjenkjenner meg*

Skrevet

Vi skal også det...

Reiser avgårde til en ambassade (vil ikke si hvor her, tilfelle noen legger sammen to og to...).

Bare jeg og min kjære!

Forloverene trenger jo bare skrive under på disse forlovererklæringene som vi sender inn sammen med de andre papirene.

Vi vet ikke helt hva vi skal gjøre når vi kommer hjem, om vi skal ha en fest til sommeren eller om vi bare skal ta med familien ut på restaurant?

Skrevet

eg ville ALDRI ha giftet meg hemmelig.. vil at alle skal få se det..

men lykke til til dere som skal gifte dere hemmelig...

Skrevet

Er vel smak og behag det?

Har aldri sett for meg at jeg skal gå opp kirkegulvet i noen fløffy hvit kjole jeg.. Og slekta mi... grmpf... vil jeg iallefall ikke dele den store dagen med!

Men, men, folk er forskjellige, og takk og pris for det.. hvis ikke hadde det blitt en utrolig kjedelig verden vi lever i ;-)

Skrevet

syns egentlig kommentaren din er unødvendig siden jeg ikke lurte på om du ville det heller .

vi gjør det av mange grunner, men hovedgrunnen er nok at ingen av oss har lyst å ha noe bryllup .

ja jeg skal ha kjole, ja vi skal i kirken, men i all stillhet!

det blir med forlovere+følge.

barna våre skal og være med.

det blir filmet, sånn at familien vår kan få se det i ettertid visst de ønsker det.

vi er begge to personligheter som ikke ønsker oppmerksomhet rundt oss, og for oss er dette da det beste alternativet . . vi er lykkelige for at vi skal gifte oss :)

Skrevet

hei hei,

her kommer jo deres ønsker og meninger først, men siden du spurte ang familie; jeg har ei tante som gjorde det og jeg ble skikkelig lei meg for at vi ikke fikk vite noe før etter at de hadde kommet hjem. Vi er kjempe nære på den siden av familien iom at det er bare pappa og henne og oss barna..

men uansett så er det deres dag og ingen andres, selvom dere sikkert har mange som skulle ønske de kunne dele en slik stor dag med dere:-)

Lykke til på den store dagen:-)

Skrevet

Heisann:) Vi har planer om å gifte oss i all hemmelighet. Har ikke helt bestemt oss for hvordan vi skal gjøre det. Men tror vi ska gifte oss hos byfogden og ta første fly til langt vekk i stand. Når vi kommer hjem har vi tenkt til å ha en fest for venner og slekt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...