Gå til innhold

julegaver til barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye penger regner dere med å bruke på barnet/a deres og hva skal dere kjøpe også hvor gamle er de?

er litt moro å høre hva andre gjør

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 2 år..

Kjøpt Gråtass traktor til 800 kr..

Cars genser til 130 kr..

Så kommer jeg sikkert til å kjøpe noe mer han "trenger", kjenner jeg megselv rett ;) Godt mulig jeg kjøper en del joggebukser i str han trenger, han er midt i et str-bytte nå..

Skrevet

2 gutter på 2 1/2 og 3 1/2 år. de skal få snowracer og cd spiller

Skrevet

Jeg er ikke en av de som bruker flerfoldige tusen på julegaver til barna eller til noen andre for den del..

Jeg tror på at det er tanken som teller og ikke prisen..

Jeg vet ikke hva jeg skal gi til småen enda,men det kommer vertfall ikke an på hvor dyrt det er..

Tenker at 500 kr holder i lange baner til småen...

Skrevet

planen er at storebror på 10år ska få ny mobil å at etter hva den koster så får han noe leker eller ski osv.

snuppa får lekekomfyr fra brio te 300 å klær eller noe annet hu trenge regner jeg med. hu blir 1 år i begynnelsen på desember da får hun reima dress å leke.

ste sønnen min på 19år får penger fra far. å klær fra meg. han har bursdag i begynnelsen på januar da ønsket han seg også penger..hehe

bruker ca tusen kroner på hver av de.

Skrevet

er gøy å se hva andre gjør=)

selv så skal berta få en gåbil/hest fra BR leker til 500? så det var tilbud der på det nå. så skal hun få noen ullklær fra nøstebarn tror jeg, så blir kanksje 900 tenker jeg. av pappan sin så tror jeg hun får et akebrett og noen leker tror jeg, men han har en tendens til å handle julegavene dagen før eller i siste liten, så vi får se hva han ender opp med:p

Skrevet

Her skal eldste jenta få abba singstar og eit spel til nintendo. Minsta veit vi ikke enda, kanskje et akebrett. Må ha en liten ting fra nissen også, så vi får ha oss en tur på lekebutikken, og se hva vi finner..

Skrevet

akebrett og en leke (ikke bestemt oss ennå)

Skrevet

Jenta på 3 1/2 år får ett Fisher Price digital kamera til 399 kr

og Gutten på nesten 7 mnd får en lekematte til 199 kr.

Er ikke blandt de som kjøper for flere 1000 kr til barna mine. Det blir dyrt nok når de blir eldre og mer beviste på hva di ønsker seg og trenger.

Skrevet

Gutten på 5 får langrennski,sko og staver og lego-brannbil, blir ca. 1000 kr.

Tulla på 1,5 år får dukkevogn til 500 kr.

Felles gave til familien blir Nintendo Wii med et spill eller to. Pleier å holde oss til 500-1000 kr.på gaver til barna, men bikker litt over hvis det er noe spesielt de trenger.

Skrevet

3 åringen skal få en liten cdspiller og cder og noen prinsessekjoler/stæsj siden det er det som er det store for tiden.

babyen på 7 mnd får litt klær og en liten leke eller noe, hun skjønner ikke noe allikevel. Så må vi finne noe lite fra nissen også.

Skrevet

Vi gir ikke leker til lillemor. Hun har det meste fra før og det kommer alltid mer inn i jula.

I fjor smeltet jeg og bf forlovelsesringene våre om til et gullhjerte til henne. Tenkte vi skulle finne på noe sammen i år også, hva det blir har vi enda ikke funnet ut.

Skrevet

4 åringen får Spillkonsoll (V-smile) med to spill, ekstra joystick og lader til 1099 kr.

1 åringen får Big Bobby Car (solid og god "gå" bil) til 299 på tilbud. Koster egentlig 500 kr.

Skrevet

Vi bruker nok generelt litt mye penger på ungene til jul, mn kjøper da gjerne nødvendige ting.

I år kjøper vi senger til ca 3000kr stk til alle 3 ungene, + en liten symbolsk ting til en hundrelapp eller sånn utenom for å ha noe å legge under juletreet.

I fjor kjøpte vi sykler til 2000kr til de 2 eldste, minste fikk lekekjøkken til ca 700kr.

Ungene er forresten 9 år, 7 år og 2.5 år

Skrevet

snuppa er 7 mnd i jula og får ingenting av oss foreldrene. Hun får det hun trenger gjennom hele året uansett :-) skjønner ikke noe av det heller..

Skrevet

Har kjøpt en mini-stress less (sånn stol), for småtten synes det er super-kult og så skal han få Brio togbane. Blir vel kanskje 1000 kr tilsammen eller noe, tenker jeg. Han er 2 1/2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...