Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 synes det har blitt mye roligere inni der. har kjent masse liv siden uke 15, men nå er det liksom bare noen ganger om dagen, og det er ikke de samme rett ut sparkene føler jeg. nå er det mer drabevegelser og dunk- som jeg har konkuldert med at sikkert er fordi babyen begynner å bli såpass stor....også lurer jeg litt på om babyen sparker litt innover egentlig, for selv om jeg kjenner det på magen, så kjennes det ut som at det er lenger inne eller noe?! flere? håper det eller er jo kanskje min konklusjon litt feil;)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 De snur seg jo hele tiden, så kan godt hende att han ligger å sparker innover. Min gutt gjorde mye det. Også kan det jo hende att han begynner å få ett søvnmønster og sover mye på dagen når du er i bevegelse.
Tomaten Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg er også uke 24 og merker stor forskjell på sparkene denne uka... Har vært veldig stille...nesten litt ekkelt... Men brått kommer det et lite dunk innenfra, så jeg vet det er liv Tror h*n har snudd seg litt, sparker ikke på samme sted.... Er nok helt normalt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå