PopUp Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Har Mozilla Firefox om det har noe å si....... (Jeg er helt grønn.......)
☆Anonymia☆ Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Ja du går innpå verktøy,innstillinger og så får du opp en side der hvor du kan skrive inn startsiden din...=)
tvkrus Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 se øverst ved adresselinja ser du det lille huset og ser du som her på dib den lille smokken klikk på og dra smokken til huset og da vil du få spørsmål om du vil han den ssiden som startside
PopUp Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 Å, da lærte jeg ENDA en ny ting )
☆Anonymia☆ Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Wow,den var smart tvkrus... Den kunne ikke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå