Axelia Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hvordan er magen deres i +/- uke 13 ? Hvordan har den forandra seg? Min har ikke forandret seg det spøtt. Fremdeles like "dissete" etter forrige svangerskap.Ser ikke ut som den har vokst og heller ingenting som har strammet seg. Huff, er i en bekymra periode nå.Er lenge til jeg skal på ultralyd og jordmor vil ikke prøve å finne hjertelyd før jeg er 16 uker.Det er også altfor tidlig og kjenne noe, også var den denne magen da som ikke forandrer seg..Formen er ogå knallfin! Lurer på om det er noen er inne jeg.. Hvordan har dere det i disse ukene ?
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hei! Jeg er også i uke 13, og her er min tilstand: Magen min er også dissete etter forrige svangerskap, men kjenner jeg ekstra godt etter er den kanskje litt hardere nederst. Ellers så kjenner jeg lite i mageområdet som skulle tyde på graviditet. Ingen ligamentsmerter el. Formen har begynt å bli mye bedre, men blir fortsatt kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok. Nå er jeg så heldig at legen fant hjertelyd i forrige uke, så da vet jeg jo faktisk at det er noen der inne :-) (Hun ville egentlig ikke prøve å finne den, men skulle prøve hvis jeg lovte å ikke bli hysterisk hvis hun ikke klarte det) Denne gangen er jeg mye mer skeptisk til at det skal gå bra enn sist, så jeg hadde lovet meg selv en tidlig ul hvis jeg ikke fikk høre hjertelyd, bare for å forsikre meg om det faktisk var noen der inne. Du skal ikke rett og slett koste på deg en ul da, hvis du er veldig bekymret? Alt er sikkert i sin skjønneste orden, men da kan du kanskje slappe litt av.... Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå