har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Føler idag at jeg nesten ikke har pust.. Anpusten bare av ett trappetrinn, eller bare av å løfte guttungen opp på stellebordet. Kroppen blir helt slapp å rar. Akkurat som en får dårlig blod sirkulasjon eller noe. Føler med nesten utmatta. Kort i pusten. Er 20+5 idag. Noen som har følt/opplevd d samme?? Er d normalt??
SingSangMamma™ Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Ikke opplevd det samme. Men lurte på om du har høy puls også? Høy puls er ikke så uvanlig, tror det er hormonbetinget. Går man rundt med det, så blir man skikkelig sliten av å bevege seg. Synes du skal snakke med lege eller jm,svangerskap kan være tøffe med mammakroppen. Lykke til )
randirekkverk Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Hei! Jeg er 19+3 i dag, og har nå vært sykemeldt siden 3. september pga hjertebank, høy puls og følelsen av å ikke få puste skikkelig (veldig andpusten, klarer ikke gjøre mye). Legen har sagt det skyldes hormoner og er nokså vanlig i svangerskapet. Men jeg ville kanskje tatt en legesjekk likevel?! Eller en telefon til jordmor? Best å være sikker. Jeg har nå fått astma i tillegg, som ser ut til å være utløst av svangerskapet. Er derfor fortsatt sm. Har du hatt problemer med hosting, slim o.l. i tillegg? Tror ikke det er så unormalt det du beskriver, og det er sikkert ikke noe å bekymre seg for! Men jeg liker alltid best å sjekke ting for å være på den sikre siden, og babyene våre er jo avhengig av surstofftilførsel fra oss, så pusten må fungere! Lykke til, håper det gir seg!
har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Hadde høy puls.. Det var veldig ekkelt, men ga seg etterhvert.. Er allerede 60% sykmeldt pga bekken å sånn. Så har veldig mye fri siden e jobber på natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå