♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Begynte på det i går og ble ganske kvalm av det? er det normalt?
Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Har ikke brukt det selv, men er godt kjent med det gjennom jobben min som sykepleier. Tror ikke kvalme er noen vanlig bivirkning, men det kan jo hende du opplever det fordet om. Ellers så er det et veldig vanedannende preparat, som på vår avdeling er ganske så bannlyst av legene...
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Det er 10 mg jeg har fått. Da er det sikkert ikke det jeg blir kvalm av, kan være noe annet.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg ble aldri kvalm av sobril.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 da er det nok noe annet sikkert da...hmm
Zikosu og William Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 prøvd det en gang...ble ikke kvalm,men smerten forsvant og jeg ble utrooooolig døsig...du får se hvordan du reagerer når du tar en til idag,om du fortsatt blir kvalm bør du kontakte legen...kanskje dosen er for høy eller noe...??
Gjest Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Kvalme er ikke en registrert bivirkning av sobril, men som hun over her sier så kan du jo bli kvalm av dem selvom. 10 mg er ingen høy dose, så den kommer nok ikke til å justeres ned, da vil du sannsynligvis ikke ha noen effekt. Se om du blir kvalm i dag også, om du blir det så kontakt legen din. Det er ikke alle som tåler sobril, og dersom kvalmen er ille er det nok kasnkje best å forsøke et annet preperat. Hilsen sykepleier
Zikosu og William Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 heh...ja...tittet inne på felleskatalogen ETTER å ha skrevet innlegget...var på tur til å korrigere selv... men jeg hadde da noe rett,med det å kontakte lege om det ikke blir bedre...
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2008 Kvalmen ble borte heldigvis!! men ble utrolig trøtt av det og sover og sover
Vilja<3 Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Hvorfor skal du ta sobril da? Er ikke det et preparat man bruker ved sterk angst osv. er vel ikke noe man skal gå på fast?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå