Små Einsteins Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Har brukt el tester de mnd jeg har prøvd å bli gravid men har hørt det beste er å ikke bruke det og ikke stresse.Tenkte å prøve å ikke bruke el tester denne mnd å se..Litt kjipt å ikke vite helt sikkert når man har el men det for gå for denne pp selv om jeg er litt avhengi av dem hehe..Bruker alle el tester her?
Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg har brukt tester to siste pp, og etter ønske fra mannen min skal vi kutte ut testene nå. Han får prestasjonsangst når han vet at det er NÅ det gjelder... Og jeg er helt enig! Jeg blir så opphengt i det, så fra nå av får vi ha sex når vi har lyst. Håper vi treffer da, men jeg pleier ha el-smerter så vet sånn ca når det skjer... Lykke til )
Martemor<3 Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 jeg har ikke prøvd el-tester.. jeg er riktignok i min første pp, men tror ikke jeg vil vurdere å bruke det heller.. tar det på kalenderen isteden jeg:) har sjekka sektretet av å til, å det skal vist nok være bra å stole på også.. (når du kan dra det ut mellom fingrene i lange tråder, da er du mest fruktbar). Tror jeg hadde EL i går:) håper det klaffa! er så utålmodig..
Seriøst Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg har brukt el-tester, men har også kuttet de ut denne mnd. Nå går vi for litt kosing ca annenhver dag fra dag 11-12. Har blitt til at jeg tror dette kan ta en evighet og da gidder jeg ikke bruke så mye penger på desse testene. Det er kanskje lurt å la være også, mht til stress som du nevnte! Lykke til!! =)
Små Einsteins Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Ja føler at det blir mye stress nr jeg bruker disse el testene så denne pp skal vi ta det med ro å ikke stresse.Vet sånn ca når jeg har el så får håpe det klaffer denne mnd.Vi skal også starte med kosingen annen hver dag fremover så får vi se.Lykke til til dere andre også.
-prøverpånytt- Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Det tror jeg du gjør lurt i!Jeg har aldri brukt el.tester noen gang og jeg har da klart å blitt gravid 2 ganger!Har du sex annenhver dag ca 14 dager etter mens og fram til ventet mens,så bør det holde i massevis. Prøv det først og du sparer penger og alt dette el.løsnings stresset. Lykke til med prøvinga!
Små Einsteins Skrevet 25. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2008 Tusen takk for svar..Ja håper det klaffer denne mnd uten el tester og så mye stress rundt det.Blir spennende å se denne pp.Lykke til du også
Prosjekt_baby84 Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Jeg er enig. Jeg trodde jeg skulle roe meg litt ned a å bruke testene, for da kunne liksom vite når el fant sted. Men jeg tror ikke det førte noe godt med seg annet enn veldig stress. Kutter de ut jeg også. Er jo bare over 1 pp, men allikvel, jeg dropper det. Og de er jo dyre..
Lois Lane Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Med førstemann brukte vi 10 pp før det klaffet. Den mnd det klaffet brukte jeg el-test for første gang! Hadde nok bommet helt på el de andre pp`ene Denne gangen brukte jeg el-test, og hadde sex bare på de to dagene testen viste positiv. Har en liten spire i magen nå. Vi hadde da prøvd i noen mnd uten å test el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå