Gå til innhold

Når begynner dere å pynte til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok i slutten av uka,søndag kanskje...=)

Syns ikke det passer seg å begynne før..

Skrevet

Adventspynten kommer opp nå på søndag, så julegardinene helga etter eller noe. Pynter vanligvis juletre og har opp resten av julepynten lille juleaften, men i år pynte vi bitte litte juleaften.. :o)

Skrevet

Utendørs julebelysning, adventsstjerne og -stake kommer på plass til søndag (altså 1. søndag i advent, eller 1. desember alt etter hva som kommer først), mens resten av huset ikke blir julepyntet før lille julaften. Vasser i julepynt på jobb fra midten av oktober, så hjemme må julestemningen spares litt på :o)

Skrevet

Tenker jeg hiver opp julestjerna og litt småtteri på søndag, og så kommer det mer og mer etterhvert. Vi reiser bort i jula, men vil ha julehus hjemme fordèt :)

Det er så KOOOOOS!

Skrevet

5. desember. Vi feirer Sinterklaas (nederlandsk skikk) i tillegg til norsk jul.

Skrevet

Her pyntes det til advent nå til helga..og da med julegardiner + adventstake etc..

Nisser og slikt kommer nok frem i midten av desember...og juletreet blir pyntet lille julaften..

Åååh for en koselig tid..:)

Skrevet

1 desember.

Skrevet

Vi satt opp adventsstaken på søndag, synes det er så tomt og nakent det store stuevinduet, og vesla er gal etter lys, så vi tjuvstarta:-)

Stjerna skal i vinduet imårn, for på torsdag er det 1-årsdag her i huset, så da må vi pynte litt ekstra! Resten av pynten ryker vel opp til helga, da orker jeg ikke vente lengre. *glede seg* Vet ikke enda om vi skal være her i jula, så da må jeg jo få glant litt på pynten min mens jeg har sjansen!

Skrevet

Bare adventsstake og stjerner i vinduene fram til lillejulaften. Da kommer treet inn og resten...:-)

Skrevet

Stjerner i vinduene, adventstake og lys ute søndag.

Juletre, juleduker og sånt annet stæsj lillejulaften.

Skrevet

Dagen før 1 søndag i advent. Lilla duker og pynt, adventstjerne og krans på døren. Engler, rød pynt, røde duker, juletre, julekrybbe kommer først lille julaften.

Skrevet

På søndag! :)

Skrevet

Skal finne fram de røde panelgardinene og andventstaken nå til uken, så blir det satt på plass lørdag tenker jeg. Må rote i juleesken etter noe nissepynt og.

Gleder meg til jul nå kjenner jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...