☆Anonymia☆ Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Det blir nok i slutten av uka,søndag kanskje...=) Syns ikke det passer seg å begynne før..
-------- Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Adventspynten kommer opp nå på søndag, så julegardinene helga etter eller noe. Pynter vanligvis juletre og har opp resten av julepynten lille juleaften, men i år pynte vi bitte litte juleaften.. )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Utendørs julebelysning, adventsstjerne og -stake kommer på plass til søndag (altså 1. søndag i advent, eller 1. desember alt etter hva som kommer først), mens resten av huset ikke blir julepyntet før lille julaften. Vasser i julepynt på jobb fra midten av oktober, så hjemme må julestemningen spares litt på )
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Tenker jeg hiver opp julestjerna og litt småtteri på søndag, og så kommer det mer og mer etterhvert. Vi reiser bort i jula, men vil ha julehus hjemme fordèt Det er så KOOOOOS!
Lilith Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 5. desember. Vi feirer Sinterklaas (nederlandsk skikk) i tillegg til norsk jul.
Mamman til AM&JS Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Her pyntes det til advent nå til helga..og da med julegardiner + adventstake etc.. Nisser og slikt kommer nok frem i midten av desember...og juletreet blir pyntet lille julaften.. Åååh for en koselig tid..
Serial mom Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Vi satt opp adventsstaken på søndag, synes det er så tomt og nakent det store stuevinduet, og vesla er gal etter lys, så vi tjuvstarta:-) Stjerna skal i vinduet imårn, for på torsdag er det 1-årsdag her i huset, så da må vi pynte litt ekstra! Resten av pynten ryker vel opp til helga, da orker jeg ikke vente lengre. *glede seg* Vet ikke enda om vi skal være her i jula, så da må jeg jo få glant litt på pynten min mens jeg har sjansen!
peonererfine Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Bare adventsstake og stjerner i vinduene fram til lillejulaften. Da kommer treet inn og resten...:-)
Gjest Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Stjerner i vinduene, adventstake og lys ute søndag. Juletre, juleduker og sånt annet stæsj lillejulaften.
erteposen + 4 Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 Dagen før 1 søndag i advent. Lilla duker og pynt, adventstjerne og krans på døren. Engler, rød pynt, røde duker, juletre, julekrybbe kommer først lille julaften.
frk Nilsen Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Skal finne fram de røde panelgardinene og andventstaken nå til uken, så blir det satt på plass lørdag tenker jeg. Må rote i juleesken etter noe nissepynt og. Gleder meg til jul nå kjenner jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå