Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Den katta vår...Hun er av den "løse" sorten,heheh. Å her for ca 5-6 uker siden fikk hun unger...ute...jeg leita og prøvde finne ut hvor di var,men neida...Jeg ga opp og trodde di var døde.For hun var bare hjemme. Men her i forige uke da eldste skulle dra hjem møtte hun unger på trappa.Di spratt rundt oss og forsvant.Greide fakke en,men di andre stakk.jeg ble så lei meg,for jeg syns synd på disse nøstene som var ute i kulda.Vi satte ut mat,og der kom di jammen hjem.Alene,uten mamman.Ti sammen 4 stk.Redde men tykke og gode fresa di pent og lot meg ta di inn i varmen.Å så pene unger har jeg aldri sett. Dagen etter kom det sne,masse sne....Så jeg har tenkt på om dette var noe dyra ante,og kom hjem for å overleve. Nå er di bare litt redde.Freser bare for å ha det gjort.Men ligger i ro og lar oss kose med di.Di er renslige og egentlig er di klare for å leveres bort.Men hvem kan greie å kvitte seg med så søte små?? En er sølvfarva som en sølvrev,en rød,en rød/sort/hvit og en er helt ubeskrivelig.Mange lyse farver. Måtte bare fortelle dette.Syns det var så søt ei historie at di kom hjem alene.Enda di aldri har vært her før =)
Babyonboard ;-) Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Åh så bra!!! Kattunger er jo så nydelige ;-) ...men jeg vil ikke ha katt... hihihi Var nok mammaen som visste... Hun har nok passet på de i det skjulte ;-)
Reveenka Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Å, så flott at de kom hjem før snøen! Tenker de er ganske søte ja! Jeg kunne forresten godt tenkt meg den røde.... c",)
Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Ja,jeg er smelta helt for di jeg.Er så søte at.Å tenker med gru på hvordan di ville hatt det om di enda var ute.huff... Du reven,du skal få den av meg du.hehehehe Jentene kaller den for rosakatta!?! Men den er rød med litt hvitt under buken. Jeg kunne tenkt meg sølvfaks,men det er ei hokatt.Å den vi har yngler jo uansett piller eller ikke....snufs...Hadde den bare vært mons...
Gjest Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Jeg fikk bilde og jeg er særs glad for at jeg bor LANGT borte, ellers hadde vi nok henta hjem en av de nydelige kattene, for det er noe av de fineste kattene jeg har sett .
♥Snulder Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Næmen.. så flott at de kom seg i hus da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå