bestemt oss:) *mamma* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Er det flere som er på vei over til 3. tri i morgen? Er rart å tenke på.. er inni tredje og siste trimester!
JulieF*Victoria* Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg gikk over i 3.tri i dag:) Er 28+1! Det er kjempe rart så fort tiden har gått frem til nå. Og de siste månedene kommer nok til å gå minst like fort...med tanke på julestria og sånt. Masse å gjøre:)Men kjempe koselig å ha stor mage til jul da:) Hvordan er formen din da "bestemt oss:)" etter 28 fullgåtte uker?
Elin snart mamma til 3 Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 gahhh jeg må vente heeelt til lørdag, men da kommer jeg etter
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Formen min er bra:) Kjenner litt til bekkenet da.. men skal da overleve det også bli godt med jul ja! Så går tiden fortere;) GLeder meg!!! Er bare det å finne klær:P
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Jeg følger etter på torsdag, er 28 fullgåtte i morra. Måtte siste trimester gå superfort for jeg er klar for å ikke være gravid så veldig mye lenger, hehe (ble kjapt stor og tung denne gangen). Forøvrig fant jeg et genialt "hverdagsmenlittfinereennjoggedress"-klær på hennes i går; enkle langermete tskjorter (ettersittende) med strikkebolero over (fant noen med litt glitter i strikken og det ble kjempefint) og langt smykke, så nå føler jeg meg litt mindre elefantaktig, hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå