Gå til innhold

Har vannet mitt gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp idag at jeg var helt våt nedentil,og tenkte jøss, jeg er jo ikke svett,og tisset bare for 2 1/2 time siden. Og sovet ganske hardt etter det.

Men det var ingenting i senga! Og sov naken så det var liksom bare utover lårene mine og inni selve greia:p Konsistensen var som vann,og jeg fant ingen lukt på det heller!

Noen som har opplevd lignende? Kan det være i gang? er 3 Dager på overtid også:) Hadde også veldig mye sammentrekninger i går og i natt.

Har ikke lyst til å ringe føden før jeg føler jeg må. De er så strenge her synes jeg.

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis fostervannet har gått, så vil det fortsette å renne hele dagen. Du vil føle at du tisser på deg uten stopp...

Skrevet

er ikke dette varierende? Du bør sikkert ringe uanett, ville jeg gjort...greit å vite om vannet har gått siden man da bør føde innen 3dager.

Skrevet

det er veldig individuelt hvordan vannet går. hos noen hører man en knekkelyd og vannet raser ut.. og det kan gå litt etter litt eller som det er nevnt her at det kan komme rennende over en tid. hos meg kom knekkelyden og vannet for så å ikke komme noe, men vannet mitt har bestandig gått på sykehuset. det har gått av seg selv.

Skrevet

Okei:) Takk for svar.

Ringte føden og skal inn i ettermiddag på en kontroll,nå går jeg med en klut for å se om det kommer noe mer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...