Gå til innhold

Du mamma søker barn,har fått to

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det med mannen? Er han allergisk mot bikkja??

Det har jeg tenkt på mange ganger =)

Å hvordan går det med den firbente??

Han dotten min er ekstrem.Spiser opp alt.Tok fra han teppet i går.Ble lei av all plasten som fløy over gulvet her.Hadde hundepledd....

Han er døv på ørene om jeg lar han være løs og skal rope han inn.Da kan jeg vente flere timer før han kommer inn døra...Men kjetting er en fin ting da.Å da skal han være ute max30min.....grrrr.

men han er god å da.Å må vel en dag finne ut at det er lurt å lystre også utenfor døra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he ja det har jeg visst glemt å skrive oppfølging om.

Nei han er ikke allergisk, men har mange syptomer på at han er det....

Litt snålt det da.

Den firbente går det veldig bra med.

Hun er blitt veldig flink og lydig nå. Hun har blitt 7 mnd:-)

Nå kan vi gå tur med henne løs, for det er ikke båndtvang nå her hvor vi bor. Men det varierer jo litt.

Hun forsøker fortsatt med ujevne mellomrom å skremme meg ned fra rangstigen. He he he men jeg har ikke falt ned ennå:-))

Men hun forguder min Kjære og hans ord er lov, ingen tvil om det:-DD

Innkalling og godbit har funket her. Rope på dotten, gi godbit, rope på dotten, gi godbit. Nå får hun selvsagt ikke godbit hver gang hun kommer.

Men hun håper jo på det da:-)

Gi han tyggebein eller oksepenis(tørket) ,det gnager vår Lille Hund på.

Og hun har ikke bitt i stykker noe annet her i huset.

Hvis man ser bort fra at hun spiste vaskeanvisningen på pleddet sitt da.

Vær streng og bestemt og bruk godbit:-) Lykke til!

Skrevet

Så bra da!!!!! Har tenkt mange ganger på om dere måtte omplasere henne eller ikke.Rart han har symtomer da.Men det er vel overlevelig =)

Tror nok han her er litt sta og egen....=) Han vet ikke enda at det er jeg som er sjef,også utenfor døra ;o) Men tenkte ta den runden snart.La han kjenne hvem jeg er.

Han får godbiter.jeg satt jaggu med koteletter under stormen å låkka =))) Men kom han??? Nehei...Så da er det rett i band og der blir det.Han holder seg kun her,så sånn sett er det jo greit.

Om jeg gir grisører så må jeg ut med han på natta,så det går på tyggepinner innimellom.Men alt som er i buret det tygger han i fillebiter.

Å jeg aner ikke hva jeg kan bruke i buret,som ikke kan tygges til dotter.

men han er en fin og trygg hund da.Får mange godord om han.Så får trassaldern gå sin gang også med han ;o)

Skrevet

Bare et lite tips, som jeg selv har mottatt med takk.

Ikke sett han rett i bånd når han kommer tilbake.

Da vil han se på det som straff. Og da kobler han at å komme blir det samme som å straffes. Ergo tar det enda lenger tid før han kommer når du roper.

Men nå er ikke jeg hundeviskeren da, men stien blir til mens man går. I tillegg tar vi med oss det erfarene hundeeiere i hundeklubben sier:-)

Skrevet

Å neida,jeg har lært å svelge i meg og rose når han kommer.Å propper han med godbiter.Men jeg setter han i band nå ja.....Mye enklere enn å låkke flere timer ;o)

Han er jo 4mnd,og jeg er sikker på at han ler av av meg mens han springer unna å setter seg å ser dum ut !!

Han skal vel en dag få forståelse for hvem sjefen er utenfor døra å.

Men han er kjapp til å lære ellers.

Godt at den verste tia er over.Den fikk meg til å vurdere om dette var så lurt da han ula hver eneste natt og fikk meg til å stå opp ja...

Så får jeg holde ut den terginga ei stund til,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...