Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 På sykehuset altå.....hehe Husker ikke :-p
Leonella777 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Skrive seg inn? Mener du ringe å si at du skal føde? Jeg har fått beskjed om at når riene har ca 5-10 min mellomrom, skal man kontakte føden. Eller viss vannet går, skal man alltid kontakte dem. Det er lurt å ringe på forhånd. Få direkte tlf nr av JM, så man kan ringe hele døgnet.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Nei, for 2 år siden skulle vi skrives inn en stund før fødselen, klarer bare ikke huske hvor lenge før....Er sån her, men vet jo ikke hvordan praksisen er andre plasser?
En liten mamma Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Hos oss blir vii "skrevet inn" når vi er på ultralyd -de legger inn alle opplysninger om oss og så er det bare å komme når vi skal føde. Vet at f.eks Stavanger sykehus har en "innskrivningssamtale" utenom dette, men jeg vet ikke når det er. Ta kontakt med ditt sykehus så får du vite hvordan praksis er hos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå