Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Likbilen kom å hentet et lik ut av blokken vår i går. Jeg så da de gikk inn i heisen med båre, de tok heisen opp i en etg. der jeg kjenner de som bor. Det er en familie på 3 der datteren er 12 år og på andre siden en hyggelig, enslig mann under 50... Blir helt dårlig av å tenke på at en av dem er borte og at alle er rimelig unge. Dette er jo mennesker jeg snakker med daglig da jeg er mye utenfor med ungene. Tror kanskje det bare er jeg som har et merkelig forhold til døden.. Det er jo like naturlig som å bli født men jeg grøsser i hele koppen av å tenke på dødsfall og lik.
LizzyG Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Skjønner at du kan synes det er ubehagelig, men vet du ikke hvem av de som er død?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Nei, aner ikke. Tør nesten ikke tenke på hvem det kan være heller for alle er alt for unge til å dø. Ryktene begynner vel snart å gå. Sånn er det alltid her i borettslaget.
LizzyG Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Du får følge med i avisen etter dødsannonsen eller gå ned i den etg. det gjelder å se om du kan se hvilken av leilighetene det gjelder. Så kan du kanskje kjøpe en blomst og være støttende for de som har mistet en i familien, og ikke spre ryktene som måtte oppstå videre.
lille sprelle Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 ubehaget kan jeg skjønne, men ekkelt? Det er da bare trist!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 Ja jeg syntes det er ekkelt å tenke på at noen så unge må dø. Er det så rart?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2008 Ja jeg kommertil å sende en blomst når dødsannonsen kommer i avisen...
PopUp Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Nei, det er ikke rart!! Jeg synes fortsatt det er ekkelt å tenke på at jeg mistet bestekompisen min i en trafikkulykke for snart to år siden. En ekkel følelse... Så, jeg skjønner deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå