anni69 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Ser en sølvrev av og til her på badet og i gangen. Blir ganske vått på gulvet i gangen nå, med masse snø og ungene som løper inn og ut. På badet tørker jeg klær som ikke kan tørkes i trommel. Vasker gulvene ca annenhver dag,og i gangen har jeg ei vaskefille liggende. Varmekablene står på, men ikke på fullt. Allikevel ser jeg en og annen sølvrev av og til. Andre med samme problem? Hvordan tørker dere klær vinterstid? Hvordan bli kvitt de? Dreper de etterhvert som jeg ser de, men har ikke lyst å se noen fler...:0(
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 vist det er slike jeg tror så hadde veninnien min det på badet deres, de kommer ofte på fliser, vet ikke om du har det. men de er jo ikke farlig så de lot de hvertfal bare være.. vetsje om man kan bli kvitt de..
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Hæ? Mulig jeg er dum men hva er det???
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 disse mener jeg hvertfall http://www.rentokil.no/page?id=870
jordbær mathilda Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Stiller meg i hæ...koret jeg også! Hva er det???
MintCondition Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 De heter vel sølvkre, ikke sølvrev...
Silvia Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Åja, har jeg aldri sett. Trodde sølvrever var sånne dyr med pels (som ikke var rødrever) som levde utti skogen jeg.
anni69 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2008 Stemmer det ja. Heter sølvkre. Har lest om det på disse sidene før, men kan ikke huske om det fantes en måte å bli kvitt de. Har fliser på bad og skifer i gangen ja. Ikke farlige, men ekkelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå