Gå til innhold

JEG HAR FØDT :D :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datoen vart 18/11-2008..

Måtte bli satt i gang da, men da de gjorde det så skjedde liksom alt så fort ^^ hihii<33

Fikk en pille, oppi 'der', da vi kom på sykehuset, var der rundt 08.30..

Måtte da ligge rolig i en time, å det var kjett det altså :P hehe..

men til sammen skulle jeg vente i 4 timer før det ble en ny sjekk..

da de fire timene var gått å jeg egentlig skulle få inn en ny sånn pille, så var sammentrekningene såpass høye å stramme å begynte å gjøre vondt, så de ville avvente det å se om det ble fremgang av seg selv..

gikk da rundt ca en time, å da de sjekket åpning så var det 3 cm.. det ble da bestemt at de skulle ta vannet..

men måtte gå litt rundt i ett kvarter/tjue minutt for at det kanskje skulle modne seg mere..

rundt 4 tiden så tok de vannet, alt kom ikke med en gang, det kom litt etter litt,, rett etterpå så kom riene.. Å de ble vondere å vondere og tettere å tettere,

til slutt så klarte jeg ikke å stå oppreist lenger(det rant vann å da selvfølgelig, så det satte jeg meg RETT OPPI), så da måtte pappaen, ringe på jordmora, jeg fikk da lystgass.. Det hjalp ikke no særlig med en gang.. men med at pappaen masserte ryggen min samtidig så vart det litt bedre..

men vondt det var det alså, ÅFYYY..

Ropte vel på mamma ett par tusen ganger:p hehehe..

Klokka tenkte jeg ikke mye på, så mere klokkeslett har jeg ikke. Neste gangen de sjekket åpning var det 4 cm, da vart jeg i grunn kjempe irritert for at det var så lite fremgang, selv om de mente det var stor fremgang.. hehe.. Fikk ganske fort trykketrang oxo, å klarte ikke annet enn å presse på hver ri, som kom hele tiden i grunn :o

de sjekket etterhvert åpningen igjen å da var det plutselig 8 cm, å bare en liten kant igjen..

jeg presset i over en time uten noen resultater, for lille frøkna hadde satt seg fast, hun var en stjernetitter for hun lå nemlig med nesen opp.. Det ble da etterhvert bestemt akutt keisersnitt, det skal jeg si skremte meg VELDIG.. oxo pappaen..

men resultet vart bra :D

veien ned dit hvor det skulle gjøres føltes VELDIG lang..

å da jeg fikk narkose så følte jeg at jeg kom til himmelen, kjente INGENTING lenger.. hadde ikke full narkose, for jeg ville jo se vennen vår da hun kom ut^^

klokken 21.28 var hun ENDELIG ute.. og da jeg hørte første lydene hun ga fra seg så rant det ett par tårer :')

og da jeg så henne, klarte jeg ikke annet enn å smile.. felte noen tårer da oxo, hun var jo så utrolig nydelig..

og hun var jo litt lik mammaen sin da^^, litt lik oss begge, men det var det at hun var lik meg jeg tenkte på.. ;p hehe..

Vår store lille engel veide 4960g og var 54 cm lang :)

takker for meg her..

og vil ønske lykke til, til alle andre som fortsatt venter..

Det er virkelig verdt ventinga OG smertene.. ^^,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen=) Gleder meg til det blir min tur =)

Skrevet

Gratulerer masse med stoor tulle:) mine har vært under 3 kg alle tre,hehe...lurer på nestmann...som skal komme i slutten av januar

Skrevet

Åå... Gratulerer så mye!! Fikk litt tårer i øynene selv da jeg leste.

Takk for at du delte din historie!!

Lykke til videre begge to, og klem

Skrevet

gratulerer masse:-)

Skrevet

Takk for gratulasjoner^^,

Har forresten bilde av jente vår på siden min, hvis noen vil se=)

Skrevet

Var å tittet på siden din:) skjøøn var hun:) lykke til i foreldre rollen:)

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta:-)

Skrevet

Gratulerar så mykje!!!!!!

Skrevet

Rørende historie atter en gang, gratulerer med verdens vakreste jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...