mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 På Friday`s Karl Johan fra kl. 19:30. Den overskriften er det nok fler som forstår:-)) Vi sees!!
Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Kos dere masse =) Skal være med dere i tankene jeg.
Babyonboard ;-) Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 JAAA ;-D Gleder meg masse!!! Lille snupp er "back to normal"... Det var hun nesten igår allerede... Hun bare lå på sofaen, og så ville hun sove, og når hun våknet var hun så og si feberfri... Og idag har vi allerede vært igjennom en trasskamp :-)))) Mammaen vant!! .......etter dager med dårlig matlyst mente mammaen at brødskive måtte hun spise, jojo mente yoghurt var det rette... Hun fikk yoghurt når brødskiva var oppspist ;-)
Karomamma Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Det blir KJEMPEkoselig Som sagt, så dukker jeg opp etterhvert. Hold av en stol og en tallerken til meg! Jeg skal nok spise en smårett og i hvert fall drikke vin, he he he... GLEDER MEG TIL Å SE DERE!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå