Gå til innhold

hvor oppbevarer dere vognene til barna deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når babyen kommer, så har vi tre vogner som er i bruk, en vogn til jenta mi som er 20mnd, en søskenvogn pluss en vogn til babyen.. opp til inngangsdøra vår er det masse trapper i vinkel, så det er umulig å få en vogn inn der, vi har en sånn garasje, uten garasjeport (carport) og den er liksom en del av grunnmuren, så vi kan ikke bare slenge inn en garasjeport liksom.. der går det katter å tisser, og det er jo ute, så jeg er redd for at folk skal komme å stjele det som vi setter der..vi har en gammel grå murkjeller også, vi får vognene inn der, men det er jo så veldig kjeller liksom! lukter kjeller, og er fuktig og det er sikkert mus der også... jeg vil ikke at alle vognene skal lukte kjeller!

noen som har noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt tre vogner, og alle står i gangen og tar stor plass. Det er nesten ikke mulig å gå forbi. Nå får vi ny leilighet, så da skal de stå i kjellerboden. Har ikke tenkt noe på lukten, kan jo bli et problem, men jeg får vel ta de ut og lufte i blant. Ellers kan du jo ha sånt insektsnett over, så ikke kattene legger seg oppi ute, men risikoen for tyveri vil jo være der.

Skrevet

Vi har samme problem som deg.

Har 2 vogner, å trappen opp til inngangsdøren er bratt og vinklet, så det er umulig å få dem inn. Uansett, så er det ikke plass i gangen.

Vi har også carport, så vognene blir nok å stå der.

Det problemet med katter har jeg allerede gjort noe med. Var så sinnsykt plaget med at de kom å pissa overalt, stinker jo!!!

Fikk kjøpt en sånn spay hos veterinæren som skal holde dem unna, så spraya jeg hele carporten. Å det er blitt myyye bedre.

Uansett kommer jeg til å ha myggnettingen over vognene mens de står ute. Når det gjelder tyveri tenker jeg ikke så mye på det. Bor på en liten plass i ett stille og rolig strøk. Men en løsning for deg kan jo være å bruke sykkel-lås på vognene kanskje?

Skrevet

hehe... her har vi fire vogner.. en simo vogn, teutonia mistral, en paraply trille.. og en søskenvogn. akkurat nå brukes bare mistralen.. babyen kommer om en seks ukers tid.. så da kommer simon til å stå i gangen, mens de andre står i kjelleren. og tas ut når de skal brukes ;) Men er ikke sånn kjeller at det er mus og sånn liksom..

Vognene mine har aldri stått ute en natt.. det hadde vært uaktuelt.. da hadde jeg heller hatt en av de i bilen..

Skrevet

Nuttet, jeg er bare litt nysjerrig :)

Hvorfor er det uaktuelt at vognen(e) skal stå ute?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...