Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg begynte på fredag med venstre øyet, ble skikkelig rød og det klødde veldig, verk kom og siden da har det vært gjenklistrert på morgenen, men ikke så rødt som første dagen. I går kveld begynte høyre øye også, men når jeg våkna i morges var det skikkelig hovent i tillegg til gjenklistret, ser ut som jeg har fått juling.. Går dette over av seg selv,eller må man ha behandling når det varer så lenge? Uff jeg må jo ut idag også for skal på kontroll med lillemann...hehe, skal ikke sminke meg i dag for å si det sånn..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 legen min sa hvertfall at voksene pleier alltid å bli behandlet fordi de får det mye kraftigere enn barn.. jeg fikk hvertfall slik krem aktig ting jeg skulle ta på øynene.. men når jeg sluttet kom det bare tilbake:(
Nenya^juni2010 Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Her fikk jeg dråpet til dagen og salve på natten. Gikk bort nesten med engang da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå