Gå til innhold

Synes dere Friis veskene er kule?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere en 15 åring hadde blitt glad for det i julegave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden er en Friisveske...?

Skrevet

Jeg synes noen er kule. Da jeg var 15, syntes jeg de var dritkule, men sånt snur jo relativt fort.. Og det kommer vel litt an på 15-åringens smak.

Skrevet

Kommer helt an på stilen til 15åringen det... Noen 15 åringer ville heller bli sett død enn å gå med Friis veske, mens andre hadde blitt hoppende glade. Gi heller et gavekort på en veskebutikk som har mange type vesker. Så kan hun kjøpe Friis, Converse, Björn Borg etc

Skrevet

Står mellom det og gavekort på BikBok..men er så kjedelig å gi gavekort synes jg

Skrevet

Hvis du vet litt hvilken stil og om hun liker det så er det jo bare å kjøpe en veske, men er det ikke stilen hennes kan det fort bli feil. Sørg for å få med byttelapp så kan hun evt bytte til en veske som er mer "henne". Kan jo hende hun blir hoppende glad og dette blir årets gave da ;-)

Skrevet

Ja jeg aner ikke egentlig..er niesa mi :) hun elsker klær fra bikbok da..skal spørre søstera mi nå :)

Skrevet

jeg tror hun ville likt det.. likte friis selv på den alderen og syntes fortsatt noen av de er fin.

Skrevet

Ja jeg syns de er kjempe fine.....Og det syns nok en 15 åring også...=)

Gjest nanny carrie 3pp etter 2sa
Skrevet

Nei jeg syns det er überstygt og harry...

Men jeg ser jo at mange fjortiser går rundt med det.. og noen av de minst glorete friis-veskene kan jo se helt OK ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...