Gå til innhold

Julegave til barnehageansatte igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår barnehage er forholdsvis ny. I fjor gav jeg en pose twist og et julekort med bilde av snuppa. Da hadde hun gått i barnehagen i 3 mnd. og det var allerede forandringer i ansatte og avdelinger. Nå i høst skiftet de på ansatte og avdelinger igjen. Det var da 3 voksne på avdelingen. I høstferien kjøpte jeg 3 pakker med t-lysestaker. Tenkte å gi disse til de 3. Nå er det endringer igjen. De tre er der fremdeles (en av de som vikar)og tillegg er det kommet en som sannsynligvis blir fast ansatt og så skal det begynne en til. Tror ikke jeg får tak i en pakke med like lysestaker til (kjøpt i Danmark). Er bare en av de fire som har fulgt snuppa gjennom hele året. Blir det feil om jeg gir bare til henne? Vurderer også å droppe hele lysestakene og gi noe som de kan ha på pauserommet. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh.....hvorfor i all verden skal man gi gaver til de ansatte i barnehagen? De får da lønn...gi et kort til avdelingen, det holder i massevis. folk får mer enn nok av andre. Tenk MILJØ også! Hvis alle skulle gitt en liten gave til de ansatte så ville det jo blitt mye "rask" i sikkert allerede overfylte hjem..

Skal du virkelig gjøre noe godt for andre og vise omtanke så gi en gave til Frelsesarmeen eller lignende heller.

Skrevet

Har ei krevende lita jente og har derfor lyst til å vise at jeg setter pris på at de ansatte tar seg godt av henne. Derfor vil jeg gi en gave til de ansatte!

Skrevet

Ja, men mange har krevende barn.Det er fortsatt jobben de selv har valgt.

Hvis du skal gi noe så gi noe til avdelinga, kort med bilde og takk og en pose twist eller konfekteske som er mer favoritt å gi folk jeg synes skal ha en liten oppmerksomhet. Personlige gaver blir litt feil i den settingen rett og slett.

Skrevet

vi gir noe til de ansatt i bhg som en takk for innsatsen de gjør og for å vise at vi er fornøyde. i år gir vi en kurv med litt julekaffe, julete, og litt hjemmebakst + en julekort...

ingen osm forlanger det, men synes det er koselig å gi en oppmerksomhet til dem som passer så godt på gullet vårt og som vi har god kontakt med også. ( mer mer kontakt med dem enn med noen av mine søsken jeg gir gaver til nesten- og jenten vår kjenner dem mye bedre enn mange i familien vår).

En ting er at de får lønn, det gjør da alle andre som jobber også- men det er jo ikke unrmalt at man får en oppmerksomhet når man jobber på kontor osv også- endten fra arbeidgiver eller kunder. i form av store bonuser, vin eller konfekt. på et eller annet plan er dette vanlig svært mange steder...

HI:hvis du er usikker på det med lysestakene så kan du jo gi en pose twist eller et julekort evt også kan du spare lysestakene til det blir mer stabilitet i personalet:)

Skrevet

Hvis det er kommunal barnehage har de ikke lov til å ta imot personlige gaver. Derfor er det bedre å gi noe til avdelingen som alle kan ha glede av. Det er annerledes i privat sektor i forhold til bonuser etc.

Skrevet

i fjor kjøpte jeg 3 små juleposer på nille eller europris, husker ikke. Oppi der la jeg en håndkrem, en pose med løsvekt te og en liten engel med telys i. Tror det ble 50 kr pr pose.

Det er veldig stabilt personale der også er det de vel undt. Synes jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...