Tired mama Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg har ingen bestemt bestevenninne, men flere venninner. Tre av de nærmeste glemmer bursdagen min nesten hvert eneste år. Jeg får meldinger fra fjern og nær, men aldri gratulasjoner fra disse jentene. Må sies at dette er jenter som er ekstremt selvopptatte. Hadde dere på en måte "forventet" at dine nærmeste venninner hadde husket bursdagen deres? Jeg husker alltid på deres for å si det sånn... Har jeg grunn til å bli skuffet???
Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Mannen jeg lever og deler seng med, pluss foreldra mine. Blir ikke lei meg eller sur hvis venninner glemmer dagen, glemmer fort i en travel hverdag selv. Så derfor har jeg lagt inn noen på mobilen slik at jeg i hvertfall får ringt å sagt gratulerer den dagen.
SuperGlad Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Pappa , farmor og farfar. De er de eneste jeg forventer at de husker på meg på dagen min. En bonus er at jeg har mange venninner som husker datoet generellt. Ene vennninna mi har en kalender der hun skriver inn alle bursdagene, skal ønske meg en slik en så jeg også kan ha full kontroll :-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Forventer det vel egentlig ikke av noen. Pleier bare å være mamma, farmor og mormor som husker faktisk. Jeg blir ikke noe videre skuffet, men det er kanskje fordi jeg er vant til det.
Gjest Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Alle jeg har på facebook ihvertfall, for der blir de påmint det :-P Nei da, men familie og de nærmeste venninnene syns jeg kan huske på meg ja! Og det gjør de også :-)
krokofant666 Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 mine foreldre, søsken og ikke minst min sambo... Ellers så har jeg ikke de store krava. Men det er klart det er jo kjekt med ei hilsning men jeg blir ikke trist hvis jeg blir "glemt".. Det er jo alltis noen som sender ei melding etter en dag og to, og noen som tar feil og sender en dag eller to FØR dagen min.. Begge deler er helt i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå