Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Sitter her,har glodd i veggen i noen timer,har hatt masse maserier i hele natt,får ikke sove.Tenkte jeg sko se litt på tv,og slappe av i sofaen i håp om at jeg gjerne sovner,men alt er bare barnetv jo,orker vertfall ikke å se på det..kjenner jeg blir SUR når jeg ikke får nattsøvnen min!!!! Sambo ligger å sover han,heldig grisen!!!! Gledeer meg sykt mye til å bli "normal" igjen!! Beklager litt syting,må bare få det ut.
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Som å lese om mi natt/morgon... Sympati og underteikning her. Er så ubegripeleg lei av dette!
Gjest Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg også,har aldri vert så intens så i natt før...men alikevel så kjennes det ikke ut som han skal komme ut i dag heller......... Ingenting er regelmessig,men det er vondt! er bare 34+ 2 så jeg er ikke helt klar enda,selv om jeg er drittlei nå. Kjenner jeg er sur på sambo for at han sover,hvert eneste snork han har kommet med i natt har fått meg til å tenke stygge tanker,hahahaha...stakkars mann
Leonella777 Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg får heller ikke sove om nettene.... Må ligge å lese på sofaen til jeg sovner, for at mannen min skal få sove i fred på soverommet. Gr.. Men men.. Går å legger meg i senga etterhvert da, og når hans vekkerklokke ringer kl 6 om morran, og han må stå opp, ja DA er det greit å være meg som er hjemme på permisjon!! Heheheee!! Da ligger jeg i senga så leeenge jeg vil og bare slapper av Men nettene er tunge nå... Vondt å snu seg, veldig vanskelig å komme seg ut av senga for å gå på do minst 4 ganger i løpet av natta.... Tørst.... Halsbrann.. Urolige bein... SUKK Men det er verdt det!!! Gleder meg så ufattelig til å bli mamma, få møte lillegull på sykehuset!! HVordan ser den ut??
Gjest Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 ja det er kjempeverdt det,det er så utrolig følelse å føde ett barn! glemmer fort all smerter og plager da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå